//

Muziek afspelen via SSD op iPhone

Muziek afspelen via SSD op iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag wil ik weten of de mogelijkheid bestaat om via mijn externe SSD (waar 750Gb muziek op staat, gebruik die op mijn MacBook Pro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-20, 17:01
jacquesdewilde jacquesdewilde is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Op het water
Berichten: 10
Standaard Muziek afspelen via SSD op iPhone

Hallo,
Graag wil ik weten of de mogelijkheid bestaat om via mijn externe SSD (waar 750Gb muziek op staat, gebruik die op mijn MacBook Pro (10.15.3) waar 2 files op staan, nl. Music library en de media map) de inhoud daarvan af te spelen op mijn iPhone.
Had een lightning naar usb adaptor gekocht bij Bol.com, maar deze werkt niet.
foutcode: accessoire (de SSD)kan niet gebruikt worden, vraagt teveel stroom, nochtans de adaptor is aangesloten op het lichtnet via de lightning kabel, en de SSD via een USB naar USB-C op de adapter
alle info welkom
Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-20, 18:27
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 123
Standaard

Dus je adapter heeft drie aansluitingen:

ingaande lichtnetaansluiting
ingaande usbaansluiting
uitgaande Lightning
  #3  
Oud 04-02-20, 18:51
jacquesdewilde jacquesdewilde is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Op het water
Berichten: 10
Standaard

ingaande lichtnet is ook lightning kabeltje
  #4  
Oud 10-02-20, 20:03
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

denk ook niet dat dat gaat werken is afgeschermd door apple waarschijnlijk
of het verloop kabeltje heeft geen mfi keurmerk

MFI staat voor "Made For iPhone - iPod - iPad" en is een programma wat is opgezet door Apple. De techniek achter de iPhone lightning kabel, ook wel 8-Pin kabel genoemd heeft zijn patentrecht verloren waardoor andere fabrikanten de iPhone lightning kabel morgen reproduceren. Deze lightning kabels worden nog steeds massaal geproduceerd in vooral China, dit zonder enige keurmerken, veiligheid en kwaliteitseisen aan gekoppeld.

Apple heeft besloten om deze "namaak" kabels van slechte kwaliteit een halt toe te roepen, door middel van het MFI programma. De iOS software is tegenwoordig zo ingesteld dat laadkabels voor de iPhone en iPod alleen geaccepteerd wordt wanneer de kabel is voorzien van een chip met een uniek identificatie nummer, ook wel de MFI chip genoemd. Als fabrikanten gebruik willen maken van deze chip voor hun iPhone en iPad kabels, dan dient men eerst het MFI programma te doorlopen. De kabels van deze fabrikant dienen aan de veiligheid en kwaliteitseisen te voldoen die Apple heeft opgesteld in hun MFI programma
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV: wel geluid bij afspelen films, NIET bij afspelen muziek???!!! Pirsig Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 29-05-14 10:54
iPhone 4 muziek afspelen iOS 7 Azdin iPhone algemeen 0 01-01-14 17:38
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. Adilson iPhone Apps 4 02-11-11 11:12
muziek afspelen op iphone ddv4apple iPhone Apps 2 29-08-10 12:09
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 02:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.