//

Mijn ervaring met Fabrix Cases

Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey boys, Ik heb vorige week bij www.fabrixcases.nl de black suit gekocht en ik had hem de volgende dag meteen in huis. Het enige was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 10-08-08, 14:55
Hans1102 Hans1102 is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Fabrix Cases

Hey boys,

Ik heb vorige week bij www.fabrixcases.nl de black suit gekocht en ik had hem de volgende dag meteen in huis. Het enige was dat ik het geld moest over maken via een bank transactie, ideal word nog niet aangeboden. Voor de rest heel erg snel in huis dus dat is altijd goed!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #242  
Oud 10-08-08, 15:34
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1102 Bekijk bericht
Hey boys,

Ik heb vorige week bij www.fabrixcases.nl de black suit gekocht en ik had hem de volgende dag meteen in huis. Het enige was dat ik het geld moest over maken via een bank transactie, ideal word nog niet aangeboden. Voor de rest heel erg snel in huis dus dat is altijd goed!!

ik denk dat het dan niet de fabrix cases site zelf was.. ze zitten nl in singapore, en ik neem aan dat als je hem besteld, de sleeve niet in 1 dag van singapore in nederland is..
als je hier in de webshop besteld heb je hem wel de volgende dag thuis..
  #243  
Oud 10-08-08, 15:42
Hans1102 Hans1102 is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard RE:Fabrix cases

Ik weet het niet, maar had hem besteld en de volgende dag in huis. Verder zei mijn huisgenoot dat www.fabrixcases.nl een reseller in Nederland is. Dus dan hoef je ook niet helemaal uit Singapore te bestellen.

GR
  #244  
Oud 10-08-08, 15:46
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

klopt idd.. de prijzen staan hier ook in euro's en er staat idd bij dat het om een 24 uurs levering gaat en ook een stuk goedkoper als hier in de webshop aangezien je geen verzendkosten hoef te betalen thnkx voor de tip
  #245  
Oud 10-08-08, 16:54
TradeMark TradeMark is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
ik denk dat het dan niet de fabrix cases site zelf was.. ze zitten nl in singapore, en ik neem aan dat als je hem besteld, de sleeve niet in 1 dag van singapore in nederland is..
als je hier in de webshop besteld heb je hem wel de volgende dag thuis..
Als je de website zou bekijken zie je dat het een Nederlandse reseller is...Ze zitten in Alkmaar. Dus bedankt voor de tip! Heb meteen de black suit besteld aangezien die hier maar niet binnenkomt. Zat nog te twijfelen om m in de internationale store te bestellen, maar dit is natuurlijk veel beter!
  #246  
Oud 10-08-08, 17:47
zerocoolsneek zerocoolsneek is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 11
Standaard

Ook mensen te spreken over de binnenvoering?
Krast deze je iPhone achterkant niet?
Ik had namelijk bij een Belkin Case bij mijn iPod Touch een labeltje in de binnenkant, welke kraste op mijn chroom achterkant.
  #247  
Oud 10-08-08, 19:24
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zerocoolsneek Bekijk bericht
Ook mensen te spreken over de binnenvoering?
Krast deze je iPhone achterkant niet?
Ik had namelijk bij een Belkin Case bij mijn iPod Touch een labeltje in de binnenkant, welke kraste op mijn chroom achterkant.
bij mij zit er geen 1 krasje op, ik vind de binnenvoering echt top! lekker dik en stevig. er zit idd een zwart dingetje aan de sleeve waaraan je iets kan bevestigen, maar die hangt altijd buiten de sleeve bij mij zeg maar, dus die kan niks bekrassen ofzo.
  #248  
Oud 10-08-08, 19:40
Jayster's schermafbeelding
Jayster Jayster is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 11
Standaard

Ik heb er ook een. Ik vind ze top. Deze blijft er zeker omheen todat ik een case bij Miniot bestel
  #249  
Oud 10-08-08, 22:58
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
ik vind dat ze die sleeve die alextemora heeft hier ook moeten verkopen bij de accesoires.. zou goed verkopen denk ik
ik zie trouwens op de site van fabrixcases die sleeve alleen bij limited edition staan, en daarbij kan je niet kiezen uit de iphone of de iphone 3G, hij is er blijkbaar alleen voor de 1st gen iphone, aangezien die ook langs de sleeve ligt op het plaatje..ook kan je bij deze sleeve niet zelf de maten aangeven, net als bij andere sleeves die je besteld..misschien dat ie daarom te krap zit omdat ie eigelijk niet voor de 3G bedoelt is?
Hij past precies om mijn 3G, iets ruimer dan ik verwacht had zelfs. Zelfs op de verpakking staat dat hij ready for 3G is.
  #250  
Oud 12-08-08, 11:50
Hans1102 Hans1102 is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Fabrixcases

Hallo iedereen,

Ik heb gister voor de 2e keer een hoesjes bij www.fabrixcases.nl besteld de blackpinstripes. De hoesjes zitten egt goed. Ik vind het egt lekker dat er nu in NL een reseller zit van Fabrixcases
  #251  
Oud 12-08-08, 21:36
GForce GForce is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Enige tijd geleden heb ik voor mijn iPhone 3G een Black Suit besteld, en hoewel er 'Fit for iPhone 3G' op het doosje staat blijft toch de silent knop telkens hangen aan de binnenkant. Het is nu al zover dat er een gaatje is ontstaan aan de binnenkant. Ik heb Fabrix een mailtje gestuurd, even kijken wat ze er van zeggen.
  #252  
Oud 12-08-08, 22:21
TradeMark TradeMark is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1102 Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik heb gister voor de 2e keer een hoesjes bij www.fabrixcases.nl besteld de blackpinstripes. De hoesjes zitten egt goed. Ik vind het egt lekker dat er nu in NL een reseller zit van Fabrixcases
Jup, bij mij polfte vandaag de black suit op de mat Zondagavond geld overgemaakt, dus goeie service! Prima hoes idd, erg tevreden mee
  #253  
Oud 17-08-08, 12:08
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Gewoon via ideal betalen?
  #254  
Oud 17-08-08, 12:45
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

op de website staat;

in een reactie op een mail ontvangt u de betalingsgegevens voor een bankoverschrijving. dus denk geen ideal..
  #255  
Oud 17-08-08, 13:40
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Kan de boven kant dicht, mocht je de case verkeerd om houden dat de iphone er dan niet uitvalt?!
__________________
-Iphone 3G W16GB-
  #256  
Oud 17-08-08, 16:12
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frida Bekijk bericht
Kan de boven kant dicht, mocht je de case verkeerd om houden dat de iphone er dan niet uitvalt?!
nee, de bovenkant kan niet dicht, maar ook al zou je hem ondersteboven houden dan zit de iphone nog strak in de case en valt ie er bij mij niet uit..
  #257  
Oud 21-08-08, 16:20
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Vandaag mijn 2de case besteld

Mijn vorige had een klein probleempje omdat die iets te strak om mijn iphone zat.. Maar dankzij de goede support van iphonecentre is mijn case vervangen door een iets wat grotere en past hij nu perfect
  #258  
Oud 21-08-08, 18:46
tita14 tita14 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 6-8-2008 een hoesje besteld via Fabrix singapore.. nog steeds niks binnen, ik heb al twee keer gemaild maar niks teruggekregen.. ook heb ik de fabrix Nederland gemaild of zij me konden helpen... ook niks gehoord beetje raar allemaal.. ik heb wel betaald en een ordernummer
  #259  
Oud 21-08-08, 22:00
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Review: Fabrix, stoffen case voor iPhone en iPhone 3G

De Fabrix-cases zijn mateloos populair. Daarom een review van twee mannen-cases en twee vrouwen-cases, beide handgemaakt van stof.

Lees verder over: Review: Fabrix, stoffen case voor iPhone en iPhone 3G

Tag:
  #260  
Oud 22-08-08, 19:09
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

ze hebben op de nederlandse site een beetje weinig keus... of ligt dat nou aan mij?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met Dynafix dannyhtek Koopinformatie Nederland 25 21-09-12 14:21
Ervaring cases wouter2190 Archief 2 13-08-10 07:05
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.