iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Mijn ervaring met Fabrix Cases (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/1895-mijn-ervaring-fabrix-cases.html)

AllStar 05-11-07 17:00

Mijn ervaring met Fabrix Cases
 
Zondag 28-10 besteld en betaald met PayPal. Vandaag lag er een enveloppe uit Singapore in de bus! :cool:

Gelijk wat foto's gemaakt:
http://img128.imageshack.us/img128/2685/lz3i3840ig2.jpg

http://img211.imageshack.us/img211/3813/lz3i3843uf4.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/51/lz3i3846wo2.jpg

http://img134.imageshack.us/img134/6962/lz3i3849hn5.jpg
Sluit perfect aan, en is dik gevoerd aan de binnenkant, genoeg bescherming dus! Aanrader :cool:

tescione 05-11-07 17:26

he dat zijn mooie hoesjes. Kan ik ook wel gebruiken, gooi de iphone nu nog los in mijn tas en dat zal ook niet lang goed gaan.

iCulture 05-11-07 18:49

Mooie foto's AllStar! En erg mooi hoesje ook eigenlijk wel. Hoe dik zijn deze? En hoe groot is de kans dat de iPhone alsnog uit de 'sok' schiet?

MacFoxx 05-11-07 19:20

Nice hoesje. Zit ook na te denken om zoiets aan te schaffen. Wat zijn je ervaringen tot nu toe?

AllStar 05-11-07 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 12945)
Mooie foto's AllStar! En erg mooi hoesje ook eigenlijk wel. Hoe dik zijn deze? En hoe groot is de kans dat de iPhone alsnog uit de 'sok' schiet?

Het hoesje is redelijk dik, maar voelt dan ook erg solide aan. Ik durf mn iPhone rustig van een meter hoog te laten vallen zegmaar, dat kan ie nu makkelijk hebben. Als de iPhone erin zit, kan ik het hoesje aan de onderkant vast pakken en ondersteboven houden. De iPhone blijft er dan netjes in hangen, dus hij schiet er niet zomaar uit.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFoxx (Bericht 12955)
Nice hoesje. Zit ook na te denken om zoiets aan te schaffen. Wat zijn je ervaringen tot nu toe?

Erg positief! Vind hem erg mooi, lekker strak, en mn iPhone kan nu wel een stootje hebben ;)

stefimke 05-11-07 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AllStar (Bericht 12970)
Het hoesje is redelijk dik, maar voelt dan ook erg solide aan. Ik durf mn iPhone rustig van een meter hoog te laten vallen zegmaar, dat kan ie nu makkelijk hebben. Als de iPhone erin zit, kan ik het hoesje aan de onderkant vast pakken en ondersteboven houden. De iPhone blijft er dan netjes in hangen, dus hij schiet er niet zomaar uit.

Hmm dat klinkt wel weer goed eigenlijk. Ik dacht dat het zo'n slobby ding was waar hij zo uitflikkerde als je 'm ietwat ondersteboven hield.

AllStar 06-11-07 00:42

Hij bevalt zo goed dat ik misschien ook een sleeve voor mn MacBook ga bestellen daar. Had het alleen beter gelijk kunnen doen, dan had ik een iPhone sleeve met korting kunnen krijgen en maar één keer verzendkosten hoeven betalen, maarja, die paar Euro's maakt dan ook weer niet uit ;)

pietervangils 06-11-07 14:01

Ziet er netjes uit! Heb mijn bestelling net ook geplaatst, de "multi stripes" uitvoering :-)

stefimke 06-11-07 14:26

3. Is the level of protection and thickness of each fabrix case the same regardless of design ?
Different designs might varies slightly in overall level of protection and thickness, depending on the material used in the design. Certain materials are slightly tougher by nature and hence will be able to offer a higher level of protection for your devices.

Het zou handig geweest zijn als ze er meteen bij hadden gezet welke materialen/modellen betere protectie bieden.

Zit er bijvoorbeeld verschil tussen bijv.
http://fabrixcases.com/store/sleeves/img08.jpg
en de in sort-of rib uitgevoerde
http://fabrixcases.com/store/sleeves/imgb15.jpg

Peter 16-11-07 19:40

ik heb dezelfde als jij besteld allstar. heb 11 november besteld en heb enkel van paypal een bevestiging van betaling gekregen, moet ik gewoon wachten tot het voor de deur ligt of krijg je een bevestiging van je bestelling van fabrixcases ?

AllStar 16-11-07 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 16372)
ik heb dezelfde als jij besteld allstar. heb 11 november besteld en heb enkel van paypal een bevestiging van betaling gekregen, moet ik gewoon wachten tot het voor de deur ligt of krijg je een bevestiging van je bestelling van fabrixcases ?

Klopt. Ik kreeg ook geen bevestiging van ze, maar 8 dagen later had ik hem binnen :)

Guest-201207071607 16-11-07 22:24

Ik heb er ook maar eentje besteld :) bedankt dat je hier je ervaringen + foto's gepost hebt, ziet er goed uit namelijk :)

Dit bedrijf was ik nog niet tegengekomen!

ben benieuwd wanneer ik hem heb...

Tyard 16-11-07 23:12

AllStar ziet er goed uit! Hoe zit je iPhone met dat ding in je zak? Zit dat nog beetje?

Prime 19-11-07 15:24

Goeie tip en foto's AllStar....ondertussen ook de mijne vast besteld (Black Flora).....heb helaas mijn Iphone nog niet...maar deze verwacht ik een dezer dagen.

Riccardo 19-11-07 23:23

Iemand die binnekort van plan is nog een hoesje te gaan bestellen hier..? Ik wil dit ook graag maar heb geen paypal en wanneer we samen of met meerdere bestellen kunnen we de verzendkosten delen:)
Ik hoor het graag.

Guest-201207071607 19-11-07 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo (Bericht 17622)
Iemand die binnekort van plan is nog een hoesje te gaan bestellen hier..? Ik wil dit ook graag maar heb geen paypal en wanneer we samen of met meerdere bestellen kunnen we de verzendkosten delen:)
Ik hoor het graag.


verzendkosten zijn maar 2dollar joh:P

en met creditcard kan ook gewoon

in totaal moest ik dus in euros 15,45 betalen voor dat hoesje.. die zwarte met witte strepen van de fotos

Jimmy_Boy 20-11-07 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo (Bericht 17622)
Iemand die binnekort van plan is nog een hoesje te gaan bestellen hier..? Ik wil dit ook graag maar heb geen paypal en wanneer we samen of met meerdere bestellen kunnen we de verzendkosten delen:)
Ik hoor het graag.

zelfde gedachte alleen jij typt het. Heb zelf ook geen paypal of creditcard. Als er nog iemand is die er 1 gaat bestellen. FF pm graag sturen:)

sic139 24-11-07 20:24

heb er laatst ook een besteld. De digital assault. ben benieuwd!! dat zijn de classic hoesjes ben benieuwd wat er daar dan anders aan is dan die nieuwere? zou t alleen de ontwerpen zijn?

Guest-201207071607 28-11-07 21:44

Ik heb hem nu ook binnen :) dezelde als AllStar

Stiruam 28-11-07 21:47

Ziet er degelijk en solide uit..! van welke site had je hem..? Mischien wil ik die ook wel :)

Guest-201207071607 28-11-07 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 21084)
Ziet er degelijk en solide uit..! van welke site had je hem..? Mischien wil ik die ook wel :)

FABRIX™ CASES - Premium Handmade Products for iPods, MacBooks, iBooks, Powerbooks and more. misschien?:p

Stiruam 28-11-07 21:51

Hahaha ok ik heb niet de moeiegenomen om te googlen xD Sorry

ThanQ voor de link :D

Prime 29-11-07 15:38

Heb gisteren mijn Fabrix Case binnen gekregen.

Ziet er zeer goed uit en ben er zeer tevreden over.

MacFoxx 29-11-07 15:42

Misschien een stomme vraag, houd hij beetje nattigheid tegen? Stel dat je per ongeluk een glas of beker omgooit en alles over je iPhone heen gaat.

Guest-201207071607 29-11-07 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFoxx (Bericht 21346)
Misschien een stomme vraag, houd hij beetje nattigheid tegen? Stel dat je per ongeluk een glas of beker omgooit en alles over je iPhone heen gaat.

denk dat het moet kunnen, maar zou hem erna wel eruit halen, misschien kan je hem ook nog inspuiten met textielspray zodat ie water afstotend word:P

Stiruam 29-11-07 18:31

Naaaah lijkt me niet dat dat goed voor em is :p... Maar als je snel genoeg bent overleeft ie het wel :p

Mijn iPod regent regelmatig zijk nat als ik een regenbui heb op de fiets en die kan het ook allemaal hebben! Zolang het maar geen Coca Cola is want die versnelt roest extreem

Riccardo 06-12-07 16:57

Hoe lang heeft het bij jullie eik. geduurd? Ik zit nu al zn 10 werkdagen te wachten op mijn fabrix-case.

sic139 06-12-07 17:00

bij mij iets meer dan 5 dagen....

tescione 06-12-07 17:02

Bij mij duurde het precies 14 dagen. Ik had ze daarover na 12 dagen ook al gemaild en ik kreeg een reactie dat ze de ervaring hebben dat het pakketje soms iets langer bij de douane blijft liggen.

Stiruam 06-12-07 18:11

Ik vond de Black Classic zo mooi dat ik hem heb besteld :p 16 euro :D dat is een mooie prijs :D

Greetz, Stiruam

Niekie 08-12-07 01:45

http://farm3.static.flickr.com/2048/...9d85f0.jpg?v=0
Ik heb dit fabrixcase.com hoesje nu zo'n twee weken, en ben er erg blij mee! Hij voelt lekker aan, en beschermt je Iphone echt.
Hij valt er ook niet uit!! Heb er wel even op moeten wachten, maar na een klantvriendelijke email terug, en nog wat geduld, heb je hem dan wel!

Dit is zeker een aanrader voor elke Iphone bezitter!

ButcherJF 08-12-07 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 24344)
Ik vond de Black Classic zo mooi dat ik hem heb besteld :p 16 euro :D dat is een mooie prijs :D

Greetz, Stiruam

Me2, ben benieuwd. Kan mooi onder de kerstboom...;)

Riccardo 11-12-07 12:29

Heb mijn fabrix case ruim 2 weken geleden besteld en nog steeds niets ontvangen. Heb hem toch echt erg nodig eigenlijk.

Thirteen 11-12-07 14:11

Ik had 'm zo'n 3 weken geleden besteld maar had 'm ook met een dag of 6 zeker binnen! Dus ik kan niet klagen ik heb die zwart witte met zo'n soort behangpatroon :S Maar bevalt goed iig heb 'm in het hoesje in m'n broekzak en vind de dikte reuze mee vallen!
Verder heb ik trouwens niet het idee dat hij er heel strak inzit, misschien verschilt dit per model.. Als ik m op z'n kop houd dan wil m'n iPhone toch liever op de grond gaan liggen lijkt het (iets van zwaartekracht geloof ik ;)

Stiruam 11-12-07 19:24

Die van mij is nu ook al 7 dagen geleden besteld en wacht met smart :p

Greetz, Stiruam

Riccardo 12-12-07 23:38

Heb ze gisterochtend gemaild om te vragen hoe het zat met mijn order maar heb nog geen antwoord ontvangen. Begin dat wachten wel zat te worden nu.

master 13-12-07 00:36

Ik heb vandaag mijn Fabrix Case binnen gekregen uit singapore:):)
ziet er erg gelikt uit en ben er zeer tevreden over.
heb dezelfde als die aan het begin van deze topic zijn geplaatst

heeft bij mij ongeveer 10-12 dagen geduurd.

gr

Jef 13-12-07 12:54

Ik heb mijn case binnen anderhalve week in huis.

Hij ziet er inderdaad erg netjes uit

Riccardo 13-12-07 15:35

Mijn case is na 18 dagen ook eindelijk binnen!:) Nadat ik al voor de derde keer in de brievenbus was gaan kijken lag ie er eindelijk! Hij ziet er erg goed uit en heeft de perfecte maat voor de iphone.

Stiruam 13-12-07 19:26

Hahah veel positieve reacties :D... OooooOOoow ik kan niet wachten :p. Nog 9 dagen en counting tot in in Swiss ben met me iPhone waar dat ding goed van pas zal komen!

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.