//

Mijn ervaring met Fabrix Cases

Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zondag 28-10 besteld en betaald met PayPal. Vandaag lag er een enveloppe uit Singapore in de bus! Gelijk wat foto's gemaakt: Sluit perfect aan, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-07, 16:00
AllStar AllStar is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 74
Standaard Mijn ervaring met Fabrix Cases

Zondag 28-10 besteld en betaald met PayPal. Vandaag lag er een enveloppe uit Singapore in de bus!

Gelijk wat foto's gemaakt:







Sluit perfect aan, en is dik gevoerd aan de binnenkant, genoeg bescherming dus! Aanrader

Laatst gewijzigd door AllStar; 05-11-07 om 16:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-07, 16:26
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

he dat zijn mooie hoesjes. Kan ik ook wel gebruiken, gooi de iphone nu nog los in mijn tas en dat zal ook niet lang goed gaan.
  #3  
Oud 05-11-07, 17:49
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Mooie foto's AllStar! En erg mooi hoesje ook eigenlijk wel. Hoe dik zijn deze? En hoe groot is de kans dat de iPhone alsnog uit de 'sok' schiet?
  #4  
Oud 05-11-07, 18:20
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Nice hoesje. Zit ook na te denken om zoiets aan te schaffen. Wat zijn je ervaringen tot nu toe?
  #5  
Oud 05-11-07, 19:33
AllStar AllStar is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Mooie foto's AllStar! En erg mooi hoesje ook eigenlijk wel. Hoe dik zijn deze? En hoe groot is de kans dat de iPhone alsnog uit de 'sok' schiet?
Het hoesje is redelijk dik, maar voelt dan ook erg solide aan. Ik durf mn iPhone rustig van een meter hoog te laten vallen zegmaar, dat kan ie nu makkelijk hebben. Als de iPhone erin zit, kan ik het hoesje aan de onderkant vast pakken en ondersteboven houden. De iPhone blijft er dan netjes in hangen, dus hij schiet er niet zomaar uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacFoxx Bekijk bericht
Nice hoesje. Zit ook na te denken om zoiets aan te schaffen. Wat zijn je ervaringen tot nu toe?
Erg positief! Vind hem erg mooi, lekker strak, en mn iPhone kan nu wel een stootje hebben
  #6  
Oud 05-11-07, 22:18
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AllStar Bekijk bericht
Het hoesje is redelijk dik, maar voelt dan ook erg solide aan. Ik durf mn iPhone rustig van een meter hoog te laten vallen zegmaar, dat kan ie nu makkelijk hebben. Als de iPhone erin zit, kan ik het hoesje aan de onderkant vast pakken en ondersteboven houden. De iPhone blijft er dan netjes in hangen, dus hij schiet er niet zomaar uit.
Hmm dat klinkt wel weer goed eigenlijk. Ik dacht dat het zo'n slobby ding was waar hij zo uitflikkerde als je 'm ietwat ondersteboven hield.
  #7  
Oud 05-11-07, 23:42
AllStar AllStar is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 74
Standaard

Hij bevalt zo goed dat ik misschien ook een sleeve voor mn MacBook ga bestellen daar. Had het alleen beter gelijk kunnen doen, dan had ik een iPhone sleeve met korting kunnen krijgen en maar één keer verzendkosten hoeven betalen, maarja, die paar Euro's maakt dan ook weer niet uit
  #8  
Oud 06-11-07, 13:01
pietervangils pietervangils is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Ziet er netjes uit! Heb mijn bestelling net ook geplaatst, de "multi stripes" uitvoering
  #9  
Oud 06-11-07, 13:26
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

3. Is the level of protection and thickness of each fabrix case the same regardless of design ?
Different designs might varies slightly in overall level of protection and thickness, depending on the material used in the design. Certain materials are slightly tougher by nature and hence will be able to offer a higher level of protection for your devices.

Het zou handig geweest zijn als ze er meteen bij hadden gezet welke materialen/modellen betere protectie bieden.

Zit er bijvoorbeeld verschil tussen bijv.

en de in sort-of rib uitgevoerde
  #10  
Oud 16-11-07, 18:40
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik heb dezelfde als jij besteld allstar. heb 11 november besteld en heb enkel van paypal een bevestiging van betaling gekregen, moet ik gewoon wachten tot het voor de deur ligt of krijg je een bevestiging van je bestelling van fabrixcases ?
  #11  
Oud 16-11-07, 19:46
AllStar AllStar is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
ik heb dezelfde als jij besteld allstar. heb 11 november besteld en heb enkel van paypal een bevestiging van betaling gekregen, moet ik gewoon wachten tot het voor de deur ligt of krijg je een bevestiging van je bestelling van fabrixcases ?
Klopt. Ik kreeg ook geen bevestiging van ze, maar 8 dagen later had ik hem binnen
  #12  
Oud 16-11-07, 21:24
Guest-201207071607
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb er ook maar eentje besteld bedankt dat je hier je ervaringen + foto's gepost hebt, ziet er goed uit namelijk

Dit bedrijf was ik nog niet tegengekomen!

ben benieuwd wanneer ik hem heb...
  #13  
Oud 16-11-07, 22:12
Tyard Tyard is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Eibergen
Berichten: 37
Standaard

AllStar ziet er goed uit! Hoe zit je iPhone met dat ding in je zak? Zit dat nog beetje?
  #14  
Oud 19-11-07, 14:24
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Goeie tip en foto's AllStar....ondertussen ook de mijne vast besteld (Black Flora).....heb helaas mijn Iphone nog niet...maar deze verwacht ik een dezer dagen.
  #15  
Oud 19-11-07, 22:23
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

Iemand die binnekort van plan is nog een hoesje te gaan bestellen hier..? Ik wil dit ook graag maar heb geen paypal en wanneer we samen of met meerdere bestellen kunnen we de verzendkosten delen
Ik hoor het graag.
  #16  
Oud 19-11-07, 22:38
Guest-201207071607
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo Bekijk bericht
Iemand die binnekort van plan is nog een hoesje te gaan bestellen hier..? Ik wil dit ook graag maar heb geen paypal en wanneer we samen of met meerdere bestellen kunnen we de verzendkosten delen
Ik hoor het graag.

verzendkosten zijn maar 2dollar joh

en met creditcard kan ook gewoon

in totaal moest ik dus in euros 15,45 betalen voor dat hoesje.. die zwarte met witte strepen van de fotos
  #17  
Oud 20-11-07, 00:54
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo Bekijk bericht
Iemand die binnekort van plan is nog een hoesje te gaan bestellen hier..? Ik wil dit ook graag maar heb geen paypal en wanneer we samen of met meerdere bestellen kunnen we de verzendkosten delen
Ik hoor het graag.
zelfde gedachte alleen jij typt het. Heb zelf ook geen paypal of creditcard. Als er nog iemand is die er 1 gaat bestellen. FF pm graag sturen
  #18  
Oud 24-11-07, 19:24
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

heb er laatst ook een besteld. De digital assault. ben benieuwd!! dat zijn de classic hoesjes ben benieuwd wat er daar dan anders aan is dan die nieuwere? zou t alleen de ontwerpen zijn?
  #19  
Oud 28-11-07, 20:44
Guest-201207071607
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hem nu ook binnen dezelde als AllStar
  #20  
Oud 28-11-07, 20:47
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ziet er degelijk en solide uit..! van welke site had je hem..? Mischien wil ik die ook wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met Dynafix dannyhtek Koopinformatie Nederland 25 21-09-12 14:21
Ervaring cases wouter2190 Archief 2 13-08-10 07:05
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.