iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone case: BodyGuardz invisibleshield (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/19124-iphone-case-bodyguardz-invisibleshield.html)

iGregor 15-08-08 18:57

iPhone case: BodyGuardz invisibleshield
 
Beste iPhoneclubbers (klinkt beetje raar :D),

Ik een paar dagen geleden de BodyGuardz invisibleshield gekocht nadat ik heb gelezen op iphoneclub/google dat het een fantastisch product was.
Ja, de verzending was inderdaad top! Track&Trace bij MP3Shop.nl en zag dat hij al bijna thuis was :eek: eenmaal aangekomen was ik natuurlijk helemaal blij dat ik mijn mooi iPhone niet meer in de doos moest houden.(tegen krassen) Meteen aan de slag gegaan nadat ik de handleiding heb gelezen en een videotutorial van bodyguardz bekeken. De voorkant ging goed, en de achterkant na een 1ste poging (gelukkig zijn er 2 van die laagjes) ook goed. Alle bubbels geprobeert eruit te halen met de speciale "bubble elector" en TOEN zag iets waarvan ik aardig schrok. KRASSEN! Dus snel schoonmaken en kijken of het aan mij lag, tevergeefs... Bovendien zitten er overal bubbels strepen op mijn beeldscherm nu. (Ik had toch echt mijn iphone 5 minuten zitten poetsen aan beide kanten) Ik bedacht me dat 25€ voor een stukje plastic wat niet functioneert. Dus ik heb meteen opgezocht of ik hem wel kon terugsturen... En ja, dat kon, maar dan moet ik 5$ + verzendkosten (7€) betalen om het naar BodyGuardz op te sturen, en MP3shop.nl geeft al helemaal geen niet goed geld terug garantie.

Hebben jullie deze problemen ook?

Gregor

SeppaR 16-08-08 00:18

Een paar draadjes naar beneden (gebruik de search) staat dat veel mensen toch tevreden zijn van dit product...

iGregor 16-08-08 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SeppaR (Bericht 169915)
Een paar draadjes naar beneden (gebruik de search) staat dat veel mensen toch tevreden zijn van dit product...

Dat artikel ging over hoe stevig het was, het is inderdaad supersterk spul, maar het gaat me er niet om hoe stevig is (Misschien toch wel een heel klein beetje:rolleyes:)

Rockafello 17-08-08 13:52

Ik heb hier ook op 2 toestellen de bodyguard geplaatst. Moet zeggen dat de voorkant er super opzit, de achterkant was in het begin nog aardig bobbelig, maar naar 72 uur trokken deze weg. Iets waar ik wel problemen mee had, was de hoekjes van de achterkant, je moet de protector echt superrecht bevestigen om daar geen bobbels te krijgen. ik vind het opzich niet storend, maar mooi is natuurlijk anders. De folie geeft wel vet goede bescherming!

Ik ben er tevreden over, wellicht dat ik nog een keer ga proberen om de achterkant opnieuw te doen.

SeeSee 12-09-08 04:38

ja idd goede bescherming tegen krassen maar de achterkant ziet er niet uit. Heb allebei moeten gebruiken maar de hoeken zitten gevouwen wel jammer......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.