//

Problemen met Invisible Shield

Problemen met Invisible Shield discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zo'n twee weken gelden mijn Invisible Shield om mijn Iphone 3G geplakt en was er in het begin niet zo tevreden mee, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-08, 12:30
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard Problemen met Invisible Shield

Ik heb zo'n twee weken gelden mijn Invisible Shield om mijn Iphone 3G geplakt en was er in het begin niet zo tevreden mee, maar zag om veel filmpjes dat de bubbels na dagen of weken zouden verdwijnen. Die bubbels zijn bij mij op de achterkant niet zo'n probleem (heb ze bijna niet), behalve de hoekjes achterin dan. Daar zitten ze nog wel. Maar mijn grote probleem is de voorkant. Ik zie nu dat er allemaal verticale strepen op mijn scherm zitten. Dit is meestal goed te zien als ik aan het browsen ben.
Ik wilde eigenlijk twee dingen weten. Ten eerste met een hoeveel Megapixel camera kan ik dit het beste fotograferen. Ik heb er zelf geen één, dus moet er één gaan lenen. Mijn zus heeft een 8 Megapixel camera. Zou het hiermee kunnen?.

En ten tweede, ik ben best tevreden mijn de bescherming die de Invisible Shield biedt, en zou graag een nieuwe willen hebben.Hebben andere forumleden ervaring bij het aanvragen van een nieuwe Invisible Shield?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-08, 21:15
jeffreyk's schermafbeelding
jeffreyk jeffreyk is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 179
Standaard

je kan het makelijk met een 8megapixel camera fotograveren maar het heeft ook met het licht inval te maken
__________________
iPhone 8GB UK 2G(2.0.1) Jailbraked en Unlocked
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Invisible SHIELD voor iPhone 4 Tim4444 iPhone accessoires en onderdelen 17 21-08-10 15:50
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield I-Travel iPhone algemeen 13 17-08-10 17:44
ZAGG Invisible shield francebramie iPad algemeen 5 21-07-10 21:03
Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 0 14-05-09 10:35
ultraslimme case voor de Iphone 3G met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 5 11-01-09 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.