//

Magsafe op USB C in de auto

Magsafe op USB C in de auto discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het mogelijk is om een Magsafe wireless charger te gebruiken via de USB C aansluiting in je auto? Ik heb nog geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-21, 11:49
PascalZ PascalZ is offline
 
 
Geregistreerd: Feb 2021
Berichten: 1
Question Magsafe op USB C in de auto

Weet iemand of het mogelijk is om een Magsafe wireless charger te gebruiken via de USB C aansluiting in je auto? Ik heb nog geen Magsafe lader, dus kan het helaas niet testen.

Laatst gewijzigd door PascalZ; 14-02-21 om 23:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-21, 17:31
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Ik gebruik de originele Apple MagSafe lader bij mijn iPhone 12 in de auto. Via een losse aanstekerplug met USB-C aansluiting. Werkt prima i.c.m. een MagSafe telefoonhouder.

Houder aan de voorruit bevestigen met een zuignap, MagSafe lader er op klikken (magneet) en daar mijn iPhone 12 op (die weer in een origineel Apple siliconen MagSafe hoesje zit).
Reageren

Labels
auto, macsafe



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem coenraadj iPhone algemeen 13 30-05-12 17:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.