//

ultraslimme case voor de Iphone 3G met Invisible Shield

ultraslimme case voor de Iphone 3G met Invisible Shield discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede (ultraslime) case voor mijn Iphone 3G. Ik heb er al een Invisble Shield opzitten, maar voor en beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-08, 23:39
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard ultraslimme case voor de Iphone 3G met Invisible Shield

Ik ben op zoek naar een goede (ultraslime) case voor mijn Iphone 3G. Ik heb er al een Invisble Shield opzitten, maar voor en beetje extra bescherming van de touchscreen, was ik op zoek naar een goede dunne case voor in mijn jas- en broekzak. Ik had mijn oog laten vallen op de Sena UltraSlim Pouch Black voor de iPhone 3G, maar hoor toch op verschillende sites dat hij aan de binnenkant veel stof loslaat.
En moet ook passen met de Invisible Shield erop.

Ik vond het design erg mooi.Heel dun,strak en goede bescherming.
Mijn vraag is, kennen mensen dezelfde soort case, maar van een ander merk of die niet zoveel stof loslaat aan de binnenkant?.

Ik heb ook de Marware CEO Glide Black voor de iPhone 3G gezien, maar vind deze wel wat minder.De Iphone sok heb ik ook nog liggen, maar deze vind ik net iets te weinig bescherming bieden voor de touchscreen, onderweg.

Laatst gewijzigd door Yash100; 19-08-08 om 23:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-08, 23:43
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

ik heb hem vandaag besteld, de Sena UltraSlim Pouch white voor de iPhone 3G..
zodra ik m binnen heb laat ik het weten!!

Grtz..

Edit:
Je kan ook even hier kijken
https://forum.iculture.nl/f28/i...jullie-20.html

Laatst gewijzigd door Wingzero; 19-08-08 om 23:46.
  #3  
Oud 21-08-08, 17:49
BSniekers BSniekers is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Sena UltraSlim is fantastische case. Had 'm op m'n 2G, en net binnen voor de 3G. Gewoon op de Sena website in de VS bestellen!
  #4  
Oud 21-08-08, 19:52
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BSniekers Bekijk bericht
Sena UltraSlim is fantastische case. Had 'm op m'n 2G, en net binnen voor de 3G. Gewoon op de Sena website in de VS bestellen!
Ik weet dat het een fantastische case is, maar werkt het icm de Invisible Shield?.
  #5  
Oud 21-08-08, 21:31
BSniekers BSniekers is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

feilloos - de slimcase zit ook weer niet zo strak
  #6  
Oud 11-01-09, 16:29
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik gebruik nu al een tijdje de Invisble Shield met de Sena Ultraslim Pouch zwart, en ben er best tevreden over, maar ik zie de pouch ook soms als een belemmering. Heeft iemand lange termijn ervaring met de Iphone 3G met alleen de Invisble Shield?.
Ik ben er heel voorzichting mee, en nooit laten vallen ofzo, maar wilde weten of er toch risico's aan zitten om het alleen met de Invisible Shield te gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Invisible SHIELD voor iPhone 4 Tim4444 iPhone accessoires en onderdelen 17 21-08-10 16:50
ZAGG Invisible shield francebramie iPad algemeen 5 21-07-10 22:03
Inkoopactie iPhone accessoires: Invisible Shield en Ultimate Buds Frank220 iPhone accessoires en onderdelen 0 23-10-09 20:36
Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 0 14-05-09 11:35
Problemen met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 1 18-08-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.