//

Bediening headset iPhone 3G kapot

Bediening headset iPhone 3G kapot discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik m'n headset wilde aansluiten op m'n iPhone, ontdekte ik dat het kapje van de bediening (en de microfoon) aan de bovenkant eraf was. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-08, 14:58
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard Bediening headset iPhone 3G kapot

Toen ik m'n headset wilde aansluiten op m'n iPhone, ontdekte ik dat het kapje van de bediening (en de microfoon) aan de bovenkant eraf was. Het zat nog in m'n broekzak. Nou kon ik het er niet één twee drie zo weer opzetten. Er zitten ook geen bevestigingspunten op, het lijkt daarom ook afgebroken...

Heeft iemand dit probleem ook al ondervonden en wat kan ik nu het beste doen? Support van apple.com contacteren of teruggaan naar de BelCompany, waar ik hem gekocht heb?

Kan eventueel nog een foto ervan maken, roep maar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-08, 21:37
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Iemand die misschien hier ervaring mee heeft of weet wat ik het beste kan doen?
  #3  
Oud 28-08-08, 23:50
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

Komt een beetje neer op dikke pech. De oortelefoontjes van apple zijn niet van superieure kwaliteit en ze gaan snel kapot. Veel kiezen ervoor om een "aftermarkt" headphone te kopen. In dit gedeelte van de website loopt er al een lange topic waarin de diverse opties worden besproken.

Ik kan mijn herinneren dat ik in de winkel gezien heb dat een los setje van apple (dus de originele) rond de 19 of 29 euro kost.

Succes!
  #4  
Oud 29-08-08, 08:42
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennisf Bekijk bericht
Komt een beetje neer op dikke pech. De oortelefoontjes van apple zijn niet van superieure kwaliteit en ze gaan snel kapot. Veel kiezen ervoor om een "aftermarkt" headphone te kopen. In dit gedeelte van de website loopt er al een lange topic waarin de diverse opties worden besproken.

Ik kan mijn herinneren dat ik in de winkel gezien heb dat een los setje van apple (dus de originele) rond de 19 of 29 euro kost.

Succes!
Thanks!
Toch probeer ik het liever gewoon bij Apple Support, want het is toch eigenlijk wel raar dat het na zo'n korte tijd al fout gaat, met zo'n kapje. En het werkte super, daar kan geen namaak-headset voor de iPhone tegen op. (volgens mij)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Standaard Headset probleem met bediening. C3NKO iPhone accessoires en onderdelen 1 12-11-10 13:09
Apple Headset - kapot? sanderman iPhone algemeen 1 14-10-08 17:30
iPhone Headset Kapot FlorianG iPhone accessoires en onderdelen 4 12-07-08 18:19
Help!!! Probleem met bediening headset Bart Symons Archief 3 14-05-08 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.