iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   1ste gen. 2.0.2 ..Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u vliegtuigmodus (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/20278-1ste-gen-2-0-2-accesoire-niet-bedoeld-voor-de-iphone-wilt-u-vliegtuigmodus.html)

zeevlam 29-08-08 13:48

1ste gen. 2.0.2 ..Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u vliegtuigmodus
 
2 Bijlage(n)
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden.

Deze melding krijg ik onregelmatig flitsend door het scherm. Zelf uitschakelend of door op de nee te klikken.
Meerdere onderdelen heb ik aan en uit gezet...bluetooth, Wi-Fi en al het vreemde SW eraf gehaald. Ook de iPhone herstelt en opnieuw de versie erover heen gezet. ...

maw weet nie meer...iemand anders?

Groet

kdhoe 29-08-08 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeevlam (Bericht 180217)
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden.

Deze melding krijg ik onregelmatig flitsend door het scherm. Zelf uitschakelend of door op de nee te klikken.
Meerdere onderdelen heb ik aan en uit gezet...bluetooth, Wi-Fi en al het vreemde SW eraf gehaald. Ook de iPhone herstelt en opnieuw de versie erover heen gezet. ...

maw weet nie meer...iemand anders?

Groet

Mss stof in de dockconnector?

cypher21 29-08-08 13:58

Probeer voorzichtig met een (klein geknipt) wattenstaafje oid eens de dock aansluiting op de iPhone schoon te maken.

Misschien zit er viezigheid in de aansluiting, wat een verbinding maakt zodat de iphone denkt dat er iets is/wordt aangesloten

zeevlam 01-09-08 12:07

Yo.. heb ik ook geprobeerd. Ik zal het nog eens doen, misschien niet grondig genoeg gedaan. Denk namelijk ook dat het hiermee te maken heeft.

Wat ik ook zat te denken is dat het misschien door de connectie met mijn parrot (carkit) te maken heeft gehad. immers na een rit kwam het probleem opzetten.

Wallyİ 01-09-08 12:16

Probeer de iPhone ook te ontkoppelen en daarna opnieuw te koppelen met je Parrot kit...

cypher21 01-09-08 12:56

parrot = bluetooth carkit (lijkt me toch?)
Daar kan het dan NIETS mee te maken hebben aangezien deze melding alleen voorkomt als je fysiek iets aansluit op de dock connector

zeevlam 01-09-08 13:53

ok zal t gewoon nog een keertje goed schoonmaken...

Hoop dat dit het is. Soms ook geen iPod geluid en ook geen Telefoon geluid als ik wordt gebeld. Soms de 1 wel en de ander niet en visa versa en als ik herstart dan lijken de problemen even te zijn verholpen.

King Q 01-09-08 15:32

ik meen wel eens ergens gelezen te hebben dat als je de plug van de oordopjes er even in en uir haalt het probleem kan oplossen?

zeevlam 01-09-08 15:41

ook al tig keer gedaan

hb27 01-09-08 23:34

Probeer eens met compressor in de ingang van de oortjes blazen en in het dock, best om de druk op te bouwen, tot de error verdwijnt.
Had deze vervelende error ook, ben er nu al 2 maand vanaf.

zeevlam 02-09-08 11:15

Gisteren nog een keer met alcohol GOED schoongemaakt. In de koptelefoon aansluiting en klein zacht borsteltje op de stekker.
Leek te werken....maar niet voor lang. Ik merkte dat wanneer ik de iPhone in het docking station doe dat ik het geluid van de iPod wel te horen kreeg. Dan weer eruit bleef deze het doen totdat ik veranderde van programma. Ook steeds weer geaard met de melding.

Toen meerdere malen op play/pause achterelkaar gedrukt wat resulteerde in een vastloper. Telefoon geherstart en nu lijkt de power knop te blijven hangen. Automatisch komt steeds het zetuit scherm in beeld en zet zichzelf uiteindelijk in de boot stand. Daar komt dan steeds de ananas in beeld en dan weer zwart scherm dan weer Pineapple dan weer zwart...kortom niet goed. iPhone zit vast totdat ik weer contact maak met het docking station. Dan kan ie wel doorstarten.....hmm ga maar een herstel doen en vraag me af of ik wel had moeten updatten naar 202. 114 leek stabieler.

Anty 15-03-09 21:34

Ik zit met hetzelfde probleem... En krijg het maar niet weg. Heb elk gaatje al uitgekuist, zonder succes. Heb jij het probleem opgelost gekregen zeevlam?

ArB 15-03-09 23:31

Wellicht een probleem gehad met water ? Lijkt me eerder een kortsluitings-probleem. Zelf ook een aanvaring gehad met de badkuip een jaartje terug en bij mij hielp het om de zwarte kap eraf te halen en alles echt een keer schoon te blazen met perslucht en schoon te maken. Je wilt trouwens niet weten wat voor een stof erin zat. :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.