//

SwitchEasy CapsuleNeo

SwitchEasy CapsuleNeo discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) SwitchEasy CapsuleNeo Heb hem vandaag via de post binnen gekregen. Had hem besteld via iPhoneCentre.nl Ik zelf vind het tot nu toe een prima product! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-08, 14:42
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard SwitchEasy CapsuleNeo




SwitchEasy CapsuleNeo

Heb hem vandaag via de post binnen gekregen. Had hem besteld via iPhoneCentre.nl

Ik zelf vind het tot nu toe een prima product! Ziet er echt goed uit en past perfect.
Het is ook super dat ze er zoveel accessoires mee leveren dat zie je namelijk niet vaak.

- (2) TactileThin Silicon Membrane
- (2) Two anti-static Screen Guards
- One Microfiber Wipe
- One Squeegee for your Screen Guard application
- One Universal Dock Adapter
- One Video Dock Stand
- One Power Jack Connector Protector
- One Headphone Jack Protector

Het installeren viel de eerste keer een klein beetje tegen bij mij maar toen ik het opnieuw deed zat het in een keer goed. De best wel dunne silicone case/hoes ging er bij mij de eerste keer best moeilijk overheen. Misschien ligt dat er aan omdat ik nog mijn invisibleShield om mijn iPhone heb zitten?
Voor de rest ging het allemaal simpel en zit het er allemaal prima omheen zoals het hoort

Het enige wat me in het begin al een beetje opviel is dat de jack protector er moeilijk uit te halen is. Als je geen nagels hebt krijg je deze er denk ik niet meer uit zonder iets erbij te pakken (mesje, schroevendraaier). Ik denk ook niet dat deze er vaak in zal zitten bij mij omdat ik toch bijna de hele dag muziek luister. Voor de rest heb ik nog geen minpuntjes ondekt!

Als meer mensen ervaringen of tips hebben zijn deze welkom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-08, 06:59
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Heb vanmorgen nog een minpunte ondekt..

Ik heb de Sennheiser cx300 en die heeft een andere jackplug als de iphone oordopjes.
Zoals hier op de foto:


Als ik deze dan in mijn iphone steek met de case er omheen dan doet er op bepaalde posities maar 1 oortje van de headset of helemaal niets. Dus de ingang van de case is toch iets te smal. Bij de normale oordopjes van apple past hij wel goed. Dus de gene met de jackplug recht omhoog.
  #3  
Oud 10-09-08, 21:48
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

he kdo ,

ik heb de rebel uitvoering bevalt me ook erg goed gekocht bij xando in enchede is een apple winkelketen

gr

fransz
  #4  
Oud 28-09-08, 22:56
Swi Swi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

@kdo: het enige bezwaar wat ik zo kan ontdekken is dat het logo op de achterzijde de telefoon laat 'wiebelen'. Enige ervaring daarmee ??
  #5  
Oud 03-10-08, 16:03
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Wiebelen stoort mij niet..... Is wel een prachtige case !
Zelf heb ik de zwarte versie... Maar witte onderdelen combineren met zwarte (afwisselen dus)... dat is pas prachtig !
  #6  
Oud 03-10-08, 17:11
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swi Bekijk bericht
@kdo: het enige bezwaar wat ik zo kan ontdekken is dat het logo op de achterzijde de telefoon laat 'wiebelen'. Enige ervaring daarmee ??
Logo wiebelen? Heb daar niet last van..
Enige waar ik af en toe last van heb is, als ik hem uit mn broek haal dat af en toe de onderste rand aan mn broekzak blijft hangen en dat hij niet echt lekker uit mn broekzak komt..
Heb de case er nu ook niet meer om liggen.. Hou van afwisseling
  #7  
Oud 04-10-08, 06:44
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

ik heb de case er weer afgehaald. Her is mij te velo gedoe om elke keer als ik in de auto stap de case te verwijderen. Omdat hij anders niet in de cradle past
  #8  
Oud 04-10-08, 07:19
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvkesteren Bekijk bericht
ik heb de case er weer afgehaald. Her is mij te velo gedoe om elke keer als ik in de auto stap de case te verwijderen. Omdat hij anders niet in de cradle past
Dat is idd lastig.. Hij word echt een heel stuk breder met deze case er omheen..
Gelukkig past hij nog net met case in mijn houder in de auto. Heb ook zo'n simpel ding van de kwikfit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Switcheasy DUO kev. iPhone accessoires en onderdelen 1 19-05-11 09:24
SwitchEasy CapsuleNeo of CapsuleRebel Silencer001 iPhone accessoires en onderdelen 1 12-12-08 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:17.