//

fatman buizenversterker

fatman buizenversterker discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb pas een fatman versterker aangeschaft met de daar bij horende docking station, maar als ik hem aan sluit krijg ik de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-08, 03:14
alpina b3 alpina b3 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard fatman buizenversterker

Hallo
ik heb pas een fatman versterker aangeschaft met de daar bij horende docking station, maar als ik hem aan sluit krijg ik de melding niet geschikt voor de iphone? En blijft ie muziek af spelen op de speakers van de iphone veder is hij volledig te bedienen op de dock station met de afstandsbediening. Terwijl ik in de auto een interface heb met de zelfde fout melding en de muziek wel hoorbaar is over de auto speakers.

Wie weet er een oplossing voor


iphone 3g 2.1 nederlands
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-09, 12:43
diederickvz diederickvz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard fatman buizenversterker

Hoi, ik heb hetzelfde probleem, al een oplossing gevonden?
gr. D.
  #3  
Oud 11-12-09, 01:59
obs-3GS obs-3GS is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Dit lijkt niet veel op te leveren gezien de datum van de berichten. Met mijn oude iPOD 3G was ik prima tevreden met de iTube, ook al werkte de remote niet. Nu werkt de remote met mijn iPhone wel, maar komt er geen geluid uit de speaker. Ik heb een mailtje naar Fatman gestuurd. Als dat wat oplevert horen jullie het.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:19.