iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone op AUX ingang autoradio? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/22963-iphone-op-aux-ingang-autoradio.html)

AeronNL 03-10-08 11:36

iPhone op AUX ingang autoradio?
 
Ik wil graag mijn iPhone op mijn aux ingang aan de voorkant van mijn autoradio aansluiten om zo de muziek op mijn iPhone te kunnen luisteren.

Ik hoef niet handsfree te bellen o.i.d, alleen de muziek luisteren.

Kan ik gewoon een 3.5 mm jack kabeltje in de hoofdtelefooningang van de iPhone steken en het andere uiteinde in mijn autoradio?

Ik heb nog een kabeltje liggen, deze moet alleen even een stukje gestript worden i.v.m het passen van het kabeltje.

iphonemark 03-10-08 13:11

dat kan, zo doe ik het ook. Als je stoer bent gebruik je een dock, deze heb ik op dashboard staan, dan kan ik makkelijk andere liedjes opzoeken.

bbrink 03-10-08 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 201505)
Ik wil graag mijn iPhone op mijn aux ingang aan de voorkant van mijn autoradio aansluiten om zo de muziek op mijn iPhone te kunnen luisteren.

Ik hoef niet handsfree te bellen o.i.d, alleen de muziek luisteren.

Kan ik gewoon een 3.5 mm jack kabeltje in de hoofdtelefooningang van de iPhone steken en het andere uiteinde in mijn autoradio?

Ik heb nog een kabeltje liggen, deze moet alleen even een stukje gestript worden i.v.m het passen van het kabeltje.

Er zijn gewoon kabeltjes met mini jack aan beide kanten. Neem aan dat dat in je autoradio gaat tenminste. of is dat tulp? Die kabels zijn natuurlijk al veel gebruikt voor de pc aan te sluiten op de thuis radio.

ahm 03-10-08 14:16

Dat heb ik ook gedaan, met een aansluiting in mijn Peugeot 407 via de AUX ingang. Werkt probleemloos.

klaverentwee 05-10-08 06:54

Same here, works like a charm!

Visions 05-10-08 09:59

Ik gebruike deze;

BMW Ford 3.5mm Car AUX In Audio Cable For iPod iPhone - eBay, Cell Phone PDA Accessories, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 05-okt-08 18:29:57 CEST)

cypher21 05-10-08 10:08

Die heb ik ook, doet et prima

Voorheen had ik een jack-jack stekker, maar dat geluid was toch stukken minder dan via de dock uitgang!

Visions 05-10-08 11:42

Ik zoek eigenlijk eentje die ook via de dock connector kan opladen. Zo iets als liquidaux van kensington, maar dan voor een normale prijs.

jacobklaas 07-12-08 15:08

Ik heb ook zo'n kabel gekocht met dock connector. Maar bij mijn radio krijg ik er geen muziek uit. Op de computer lukt het wel, maar dan heel zachtjes. Weet iemand hier een oplossing voor?

daryl 22-12-08 20:54

Als ik mijn iphone aansluit op mijn aux uitgang van mijn radio, en mijn telefoon gaat af dan hoor ik ze praten via mijn luidsprekers ( gratis handfree)
Heeft iemand daar ook ervaring mee?

King1987 22-12-08 22:17

Klopt, logisch, je headset doet niets anders. Je gebruikt dan nu alleen nog de microfoon van je iPhone zelf, dus de mensen hebben wel soms moeite om je te verstaan. (ligt er aan waar je iPhone ligt in de auto ;))


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.