//

3G Bluetooth en Volkswagen RNS510

3G Bluetooth en Volkswagen RNS510 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort wordt een nieuwe Passat afgeleverd met een multimediasysteem RNS510. Heeft iemand van jullie ervaring met bluetooth (bellen) met dit systeem en een 3G iPhone? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-08, 12:11
JohnO's schermafbeelding
JohnO JohnO is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 18
Question 3G Bluetooth en Volkswagen RNS510

Binnenkort wordt een nieuwe Passat afgeleverd met een multimediasysteem RNS510. Heeft iemand van jullie ervaring met bluetooth (bellen) met dit systeem en een 3G iPhone?
Ik maak me lichteliljk zorgen omdat ik niet erg vrolijk wordt van de bluetooth-prestaties van de nieuwe iPhone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-08, 14:12
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Klinkt grappig, de Volkswagen als iphone accesoires
Verder werkt het niet in een Mercedes... dus ik denk dat ie het ook niet in de volkswagen doet
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.

Laatst gewijzigd door iGregor; 10-10-08 om 14:47.
  #3  
Oud 10-10-08, 15:05
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

de BT mogelijkheden van de 3G zijn bijzonder beperkt. Ik zou er maar rekening mee houden dat het niet werkt. Mocht het wel het geval zijn is het dan altijd een meevaller
  #4  
Oud 21-05-09, 17:11
mollie68's schermafbeelding
mollie68 mollie68 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Hebben jullie al een postitief antwoord gekregen op deze vraag?

Ben zelf in het bezit van VW Passat + RNS 510 en met externe BT dongle werkt het perfect.....

Mail me maar voor verdere vragen...
  #5  
Oud 22-05-09, 22:52
Spliney Spliney is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

ik heb nu een Passat met de RNS300 en een telefoonvoorbereiding met blue tooth. Dat werkt prima. Van de zomer stap ik over op een RNS510, inclusief telefoonvoorbereiding (executive pluspakket). Ik ga er gewoon van uit dat het ook werkt.

PS: wel te hopen dat "ze" de RNS510 wel in de auto laten zitten.... het apparaat schijnt gewild te zijn bij het volk dat niet met zn handjes van andermans spullen kan afblijven.. :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volkswagen carkit en Iphone 4 Macbook-jan iPhone accessoires en onderdelen 0 22-10-10 17:44
Volkswagen Think Blue Challenge Christiaan94 iPhone Games 0 15-07-10 18:15
IPHONE 3G-muziek streamen op RNS510 (Columbus) pelelaur iPhone accessoires en onderdelen 0 10-01-10 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.