iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Iphone batterij inbouwen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/24066-iphone-batterij-inbouwen.html)

mantronix 23-10-08 12:24

Iphone batterij inbouwen?
 
Beste Allemaal,

Wie kan er voor mij in mijn Iphone 1st gen. (dus geen 3g) een nieuwe batterij leveren en inbouwen? (natuurlijk tegen vergoeding)
Ik heb begrepen dat je dan moet solderen enzo....

Ik hoop dat iemand het kan want mijn iphone geeft aan dat ik hem nog maar 10x kan laden.

Groet,
Edwin

vdvorst 23-10-08 12:45

Geeft de iphone dat aan? Appart...
Staat er ergens waar ik ben dan? (hoeveel x nog)

Maar ik heb wel gelezen, dat je nog wel 80% overhoud na deze 300 of 400 keer laden...

nighttrain 23-10-08 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mantronix (Bericht 208866)
Beste Allemaal,

Wie kan er voor mij in mijn Iphone 1st gen. (dus geen 3g) een nieuwe batterij leveren en inbouwen? (natuurlijk tegen vergoeding)
Ik heb begrepen dat je dan moet solderen enzo....
Mocht je weten hoe het moet, laat het me dan even weten op:
marcj2@hotmail.com

Ik hoop dat iemand het kan want mijn iphone geeft aan dat ik hem nog maar 10x kan laden.

Groet,
Edwin

Ipodservice in Hoogeloon. Goed snel goedkoop en betrouwbaar

mantronix 23-10-08 15:20

Citaat:

Geeft de iphone dat aan? Appart...
Staat er ergens waar ik ben dan? (hoeveel x nog)

Maar ik heb wel gelezen, dat je nog wel 80% overhoud na deze 300 of 400 keer laden...
Ja , dat klopt, hij geeft het aan, in het scherm staat letterlijk nog 10 keer laden voordat uw accu op is.
Ja , je houd nog 80 % over maar hij is al zo snel op met 100%......


Citaat:




Ik heb ze gebeld en ga binnenkort een afspraak maken!, thanks voor de tip!

Bomans 23-10-08 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mantronix (Bericht 208923)
Ja , dat klopt, hij geeft het aan, in het scherm staat letterlijk nog 10 keer laden voordat uw accu op is.

Heb je daar een foto van? Ben benieuwd naar die melding :eek:

mantronix 23-10-08 16:34

Ik zal als ik thuis kom even een foto maken.

vdvorst 23-10-08 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mantronix (Bericht 208944)
Ik zal als ik thuis kom even een foto maken.

Home + lock = screenshot ;)
Deze kun je dan hierneer zetten, zal stuk duidelijker zijn dan foto van iphone maken

mantronix 23-10-08 20:46

He, dat is maf, hij wilde niet meer opstarten omdat hij helemaal leeg was, dus ik zet hem in de oplader , usb in de computer en start hem op.
Geeft hij meteen de batterij weer die laad en niet meer de melding????
Ik hoop dat als hij weer leeg is hij de melding weer geef, dan zal ik meteen een screenshot maken.:(

ControlSje 23-10-08 20:55

Ben je niet in de war met de melding dat er minder dan 10% capaciteit is?

Je krijgt eerst een melding als je onder de 20% komt en daarna een melding als je onder de 10% komt.
Dit is geen melding dat je hem nog maar 10 keer mag opladen maar een waarschuwing dat de capaciteit onder een bepaald niveau is gekomen.

apoZ 23-10-08 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 209031)
Ben je niet in de war met de melding dat er minder dan 10% capaciteit is?

Je krijgt eerst een melding als je onder de 20% komt en daarna een melding als je onder de 10% komt.
Dit is geen melding dat je hem nog maar 10 keer mag opladen maar een waarschuwing dat de capaciteit onder een bepaald niveau is gekomen.

:D:D:D:D:D:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.