//

Brodit Holder met Pass-Through Connector voor iPhone 3G

Brodit Holder met Pass-Through Connector voor iPhone 3G discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben zeer geintresseerd in deze connector en wil graag de ervaringen horen van wat gebruikers. Ik heb momenteel al een bordit houder in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-08, 07:17
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard Brodit Holder met Pass-Through Connector voor iPhone 3G

ik ben zeer geintresseerd in deze connector en wil graag de ervaringen horen van wat gebruikers.

Ik heb momenteel al een bordit houder in mijn auto voor mijn HTC en deze is qua stroom voorziening (kabel) afgemonteerd in de auto op de accu.

Is er een kabel voor de Iphone waarmee ik hetzelfde kan doen?

Je hebt anders weer een losse kabel die vanaf de connector naar de sigaretten aansteker loopt. Dit ziet er rommelig uit en loopt bij mij langs de radio en de versnellingspook
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-08, 09:42
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Dat kun je met elke willekeurige oplader voor de sigaretten aansteker doen, gewoon de stekker uit elkaar halen en die rechtsreeks op de 12v aansluiten.
  #3  
Oud 26-10-08, 09:45
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

maar welke kabel moet ik dan kopen voor bij mijn brodit houder?

En moet ik die dan open knippen om op de 12V aan te sluiten?
  #4  
Oud 26-10-08, 09:50
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Je kunt elke autolader voor de iPhone gebruiken (let wel op dat je een kwalitatief goede pakt).
Je kunt dan de stekker die in de sigaretten aansteker gaat uit elkaar halen, en de + en - die daar in zitten rechtstreeks op de 12 volt aansluiten. Of je koopt een sigaretten aansteker splitser, waar je vervolgens 1 aansluiting vanaf knipt en die netjes achter het dashboard oid verwerkt.
  #5  
Oud 26-10-08, 10:27
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

weet jij toevallig een kwalitatief goede sigaretten oplader die werkt met de brodit ?
  #6  
Oud 26-10-08, 10:54
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik gebruik er zelf geen, maar elke goede die je bij Apple besteld zal wel werken.
  #7  
Oud 26-10-08, 12:14
Dennisch Dennisch is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb zelf een sigarettenoplader van DealExtreme en die bevalt eigenlijk prima. Ding kost drie of vier dollar. Zelf heb ik nog de Brodit houder van mijn vorige telefoon (MDA Compact III) die met een sigarettenplug in een extra aangelegde contraplug zit achter m'n dashboard. Dat betekent dus dat ik die er op een gegeven moment gewoon uit kan trekken en mijn iPhone autolader daarin kan pluggen. De iPhone-connector kan ik dan onderin de Brodit Pass-Trough steken. Brodit claimt zelf dat alle kabels die zonder hun houder werken ook met hun houder werken, wat me ook vrij logisch lijkt omdat het pass-trough is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Brodit passive holder 875246. blahblah iPhone accessoires en onderdelen 10 20-06-10 16:46
Probleem met Brodit actieve houder en Alpine KCE-433iv iPod kabel Rinusch iPhone accessoires en onderdelen 0 09-05-10 17:36
Adapt Active Car Holder voor iPhone Biver75 iPhone accessoires en onderdelen 1 03-09-08 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.