Bluetouch als carkit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze carkit werkt perfect met de iPhone. Ik heb hem nu 3 weken in mijn auto zitten en werkt perfect. Jammer dat het afspelen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetouch als carkit
Deze carkit werkt perfect met de iPhone.
Ik heb hem nu 3 weken in mijn auto zitten en werkt perfect. Jammer dat het afspelen van de muziek nog via een kabel moet, daar de bluetooth van iPhone het stereo afspelen van muziek nog niet ondersteunt. Verder is de hele telefoon via bluetooth en een mooi touchscreen te bedienen. En dat terwijl je telefoon in de koffer of dashboard kastje ligt. ALAC MOBIL AUTO FREISPRECHSYSTEME Mooie aanvulling op de iPhone accessoires |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En waar kan ik deze een beetje goedkoop bestellen?
|
|
|||
|
|||
de nieuwe parrot 9100 is ook helemaal top for de iphone....
Bluetooth® hands free car kits made for iPod and compatible with iPhone - Parrot MKi9100 |
|
|||
|
|||
Ik heb geen id waar je hem kan krijgen, daar ik hem via mijn werkgever heb in laten bouwen. Dit is de firma die het ingebouwd heeft: Helmink Communication Solutions Wat ik weet is dat hij niet goedkoop is. Dacht dat hij rond de €400,- a €500,- kost.
|
|
||||
|
||||
De oude parrot werkt zelfs geweldig, de alac is een een beetje duur daarbij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
Carkit naar Carkit probleem | herda | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 10:17 |
ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden | ProMark1 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 23:52 |
Hardware: iPhone gebruiken als volwaardige carkit | fabulaus | iPhone Navigatie | 3 | 11-11-09 16:41 |
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker | ellendautzenberg | Archief | 2 | 01-09-09 10:21 |
|
|