iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Noel Collection Case (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/25144-noel-collection-case.html)

holbewoner 08-12-08 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brammert (Bericht 226312)
Ik vind nog altijd een "blote" iPhone het chillst gebruiken.

Vind ik ook anders moet je 10 keer tegen de mensen zeggen dat het wel een echte iPhone is.
Daarom heb ik invisble shield dan is hij toch een beetje beschermd

Leo4all 28-12-08 11:27

Eerste indruk van de Noel case was ook: Is dat alles? Het weegt bijna niets, komt in een eenvoudige bubbeltjes enveloppe. Ben er nu toch zeer tevreden mee. Glimmende uiterlijk past mooi bij de phone en het apple logo is nog goed zichtbaar.

Ik heb mijne overigens gewoon bij een Nederlandse winkel gekocht, www.iretail.nl. De NOel case heet daar simpel metallic series, maar het is hetzelfde product.

btwvince 03-01-09 16:50

Iemand ervaring met de super mooie Noel collection?
 
De noel collection:
Noel Collection (incl. Mirror Protector) [ AP05-021 ]

ik vind ze echt supper mooi en zou ze graag willen voor mijn 3g omdat ik een nieuwe heb en ik wil deze proper houden. Op mijn vorige had ik ook een covertje van hard plastiek uit de apple winkel maar dit covertje maakte krassen zelf. Ik zou willen weten of iemand dit al heeft geprobeerd ofzo? want geef toe, dit is niet veel geld voor een mooi covertje

Hoton 08-01-09 22:08

ik heb pas eentje gekocht van zilvere kleur,past hij hartikke goed... fantastich...

ipjotter 28-01-09 12:09

Gisteren ontvangen, ook de zilverkleurige, superstrak. Past perfect.

ipjotter 28-01-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner (Bericht 228412)
Vind ik ook anders moet je 10 keer tegen de mensen zeggen dat het wel een echte iPhone is.
Daarom heb ik invisble shield dan is hij toch een beetje beschermd

Ik heb mijn Phone niet voor andere mensen.... ;)

Gisteren de Noel case ontvangen. Superstrak! Ze moeten alleen nog even fluwelen handschoentjes bijleveren. :p

Leo4all 23-02-09 18:42

Hebben jullie gezien dat er nieuwe kleuren zijn! Merlot en Titanium. Vooral die laatste vind ik erg mooi. Ik ga 'm gelijk bestellen.

Runaque 23-02-09 18:55

Voor diegene die wat terughoudend zijn wat More.thing betreft kan ik alvast vertellen dat ze een goede service leveren, eens je besteld hebt en de case is op voorraad gaat het meteen de post op en een goede week later had ik mijn twee silicon cases in mijn bezit. De afwerking is zeker niet minder dan andere merken en na een maand en half intensief gebruik kan ik jullie ook vertellen dat de case niet uitgerokken is en niet begint te hangen. Ik ben zeker van plan nog bij hen te bestellen als er nieuwe modellen of kleuren ter beschikking komen. Voor 24€ twee cases met verzendkosten is helemaal geen geld, zeker als je weet dat een case hier gemakkelijk tussen de 14 en de 24€ kost.

Dvrais 24-02-09 21:48

Kan iemand misschien nog wat foto`s posten?
Vooral ben ik benieuwd na het spiegeltje,werkt dit wel lekker?

Suyker 09-03-09 18:42

Neem aan dat deze ook op de 1G past?

Wil de itanium even in het echt zien. Iemand deze toevallig in bezit?

Alle foto's zijn welkom in welke kleur dan ook

Suyker 11-03-09 15:14

na zeer gecharmeerd te zijn van deze cases eentje besteld bij iretail voor 30,-. Volgende dag al gelijk binnen. In ieder geval snelle service.

Uiteraard krijg je er een kutverpakking bij zoals bij alles voor je telefoon.

eenmaal open had ik een titanium versie een doekje en een schermcover voor me.

Mijn bevindingen. Case is wel vlekgevoelig. Me iphone word mij wat te groot. Screencover weggedonderd na 10x opnieuw plakken maar min 5 bolletjes onder het scherm.

Conclusie.

Niks voor mij zo'n case. Beschadigd was hij tog al alleen het zag er wel gelikt uit. Na 5 min ligt hij al in de kast.

i(Phone) 22-03-09 11:44

Welke vinden jullie mooier: titanium of sliver?

Vern 22-03-09 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door i(Phone) (Bericht 269467)
Welke vinden jullie mooier: titanium of sliver?

Ik heb ze allebei besteld zodat ik ze goed kon vergelijken. Voor mij duidelijk zilver. Vind ik toch strakker en beter passend bij mijn iPhone. Titanium kwam nogal lichtbruin over. Dat spiegeltje vind ik een te groot bling gehalte hebben, daar begin ik niet aan . . .
;)

i(Phone) 22-03-09 17:51

Oke, ik had net besloten om de titanium te kopen, zegt hij 'artikel niet gevonden' op iPhone cases & screen protectors - iRetail, weet iemand nog een nederlandse site of winkel waar ze hem verkopen?

spykes22 25-03-09 07:31

ik heb hem bij iphonecompleet.nl

de eerste die ik kreeg was kapot in de verpakking (was gescheurd bij e volume knop)
gelijk terug gestuurd en krijg een nieuwe... van zelf sprekend..

nu no g niet binnen maat het is een mooie cover net als de spiegelende voorkant pas mooi bij elkaar !!!

ziet er zometeen gelikt uit !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.