//

Noel Collection Case

Noel Collection Case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Jullie hebben waarschijnlijk allemaal wel de advertenties gezien van More-Thing.com , met de mooie plaatjes van hun skins en cases. Ik heb hun ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-11-08, 20:19
Shadebeard Shadebeard is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Veldhoven, Nederland
Berichten: 5
Standaard Skins en cases van more.?

Hallo iedereen,

Jullie hebben waarschijnlijk allemaal wel de advertenties gezien van More-Thing.com, met de mooie plaatjes van hun skins en cases.

Ik heb hun site eens wat beter bekeken, en het ziet er allemaal wel heel mooi uit en het is niet al te duur, maar ik vertrouw het niet 100%.
Is het veilig om er een skin of case te bestellen? Zijn ze überhaupt wel van goede kwaliteit?
Ik ben vooral geïnteresseerd in cases van de Noël collectie en de Ultra Slim silicone cases.

Alvast bedankt!

Jesper
__________________
- Shadebeard
» iPhone 3G 16GB Zwart (T-Mobile)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-08, 00:42
Smile Now Cry Later Smile Now Cry Later is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Genk
Berichten: 32
Standaard Noel Collection Case

Heyla, zit met een vraag...

Zou graag de Blauwe of Aluminium case van noel hebben, maar vertrouw dit niet goed!!!

Er is geen verdeelcenter in Belgie, daarom dat ik het niet vertrouw...

Heeft iemand er ervaring mee?

En moet je met Visa betalen of kunnen ze ook een factuur emailen?

Betreft deze: Noel Collection (incl. Mirror Protector) [ AP05-021 ]

Alvast bedankt
  #3  
Oud 14-11-08, 12:10
jela jela is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

inmiddels voorzien. Dank voor alle hulp.

Laatst gewijzigd door jela; 02-01-09 om 00:35.
  #4  
Oud 17-11-08, 15:50
Smile Now Cry Later Smile Now Cry Later is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Genk
Berichten: 32
Standaard

Niemand?

grtz
  #5  
Oud 17-11-08, 21:57
Shadebeard Shadebeard is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Veldhoven, Nederland
Berichten: 5
Standaard

Ook ik ben geïnteresseerd in deze case, maar erg betrouwbaar ziet het er allemaal niet uit...
  #6  
Oud 22-11-08, 19:54
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Paar dagen geleden een goude besteld. Hoop het volgende week binnen te krijgen. Ik laat nog wel wat horen
  #7  
Oud 22-11-08, 22:00
Smile Now Cry Later Smile Now Cry Later is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Genk
Berichten: 32
Standaard

Heb de blauwe besteld, heb ook al enkele emails ontvangen dat hij verzonden is, zou normaal woensdag hier moeten zijn


Laat ook iets wete
  #8  
Oud 24-11-08, 20:44
DylanVanVliet DylanVanVliet is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Adenau (Duitsland)
Berichten: 36
Standaard ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadebeard Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Jullie hebben waarschijnlijk allemaal wel de advertenties gezien van More-Thing.com, met de mooie plaatjes van hun skins en cases.

Ik heb hun site eens wat beter bekeken, en het ziet er allemaal wel heel mooi uit en het is niet al te duur, maar ik vertrouw het niet 100%.
Is het veilig om er een skin of case te bestellen? Zijn ze überhaupt wel van goede kwaliteit?
Ik ben vooral geïnteresseerd in cases van de Noël collectie en de Ultra Slim silicone cases.

Alvast bedankt!

Jesper

Ik ga er nu 1 bestellen voor mijn aankomendeiphone deze week dus ik hoop dat het te vertrouwen is...


Gr Dylan
  #9  
Oud 25-11-08, 15:26
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Ik heb em binnen.

Het eerste wat me opvoel toen ik het pakketje kreeg was het gewicht. Het is zo licht dat ik bijna dacht dat het pakketje leeg was. Na het openen viel mij onder meer op dat de kleur goud die ik besteld had niet zo goud bleek te zijn. Het is een stuk donkerder dan op de foto's op hun site. Niet dat het lelijk is, maar wat lichter zou misschien wat mooier zijn.

Tweede dat me opviel was dat de case erg licht en plastic aanvoelt. Het gewicht heeft het voordeel dat het je iPhone niet zwaaarder maakt, maar het plastic gevoel is een klein minpuntje. Verder is het niet zo erg glad als het op internet wordt gesuggereerd. Het is misschien wat gladder dan een blote iPhone, maar zeker geen zeep. De case past mooi om de iPhone heen, maar het zilvere stuk boven en onder de iPhone wordt niet beschermd. De volumeknoppen zijn goed bereikbaar, maar voor de mute switch moet je toch je nagels gebruiken. De case om de iPhone doen gaat erg makkelijk, maar het eruithalen is een ander verhaal. De afwerking is over het algemeen goed, maar er is een klein oneffenheidje aan de rechterkant.

De mirrorscreen is een aardige toevoeging. Het maakt de case af en ziet er goed uit. Als de scherm uit staat reflecteert het erg goed en werkt als een zakspiegeltje (erg handig voor de ijdele dames en heren onder ons). Als het scherm aan staat zie je ook nog een kleine reflectie, maar alles is gewoon nog te zien. Al moet je de brightness iets hoger zetten dan normaal om hetzelfde resultaat te krijgen als normaal. Een minpuntje aan het scherm is dat het, in tegenstelling tot bijv. invisible shield, ook een vingerafdrukmagneet is (wat voor mindere mate ook geldt voor de case).

Overall is het een redelijke case voor een redelijke prijs. Het ziet er goed uit en maakt de iPhone niet veel dikker en zwaarder. Maar door de kleine minpuntjes krijgt het van mij een 7.5


Ps. Owja, het afhandelen ging zeer vlot. Ik had met paypal betaald en na een dag kreeg ik bericht en werd het opgestuurd uit Hong Kong. Een week later had ik em binnen. Dus geen zorgen over betrouwbaarheid

Laatst gewijzigd door Jchan; 25-11-08 om 15:29.
  #10  
Oud 25-11-08, 15:37
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Nog een paar foto's.





  #11  
Oud 25-11-08, 15:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

2 topics samengevoegd
  #12  
Oud 25-11-08, 16:03
Smile Now Cry Later Smile Now Cry Later is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Genk
Berichten: 32
Standaard

f*cking nice man!!!! Ik zou de mijne morge moete hebbe tis de blauwe versie

klaat zekers iet wete

grtz
  #13  
Oud 25-11-08, 21:00
Shadebeard Shadebeard is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Veldhoven, Nederland
Berichten: 5
Standaard

Dankjewel Bomans!

En bedankt voor de review Jchan, de betrouwbaarheid zit in ieder geval goed!
Ik ben heel benieuwd naar de blauwe versie, ik wacht even op Smile Now Cry Later en dan ga ik er waarschijnlijk zelf ook eentje bestellen.
  #14  
Oud 26-11-08, 22:56
Smile Now Cry Later Smile Now Cry Later is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Genk
Berichten: 32
Standaard

Vandaag was de uiterste datum van levering, heb hem dus nog niet, zou dus aanraden om toch niet de 18,...€ te betalen als je hem miss pas na 7 dagen krijgt...

Ik vind als je betaald voor een snelle levering dat je hem dan ook binnen die 4-5 dagen zou moeten hebben!!!

Maarja het is nog ff afwachten.

My 2 Centzzzz
  #15  
Oud 27-11-08, 19:14
Smile Now Cry Later Smile Now Cry Later is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Genk
Berichten: 32
Standaard

Oke dan

ik heb de mijne deze middag dus ook aangekregen...

Eerste indruk was héél slecht!!! Vond het gewoon te simpel!!!

Maar bij nader inzien als je hem derop hebt zitten en je hebt hem al paar keer uit je zakken gehaald dan valt hij eigenlijk wel best mee, al had ik de onderkant en bovenkant wel mee dichtgemaakt!

Klein minpuntje nog vind ik dat je de spiegelprotector er moeilijk opkrijgt zonder dan ook maar één blaasje te zien, wat mij tot nog toe nog altijd niet lukt en eenmaal stof eronder krijg je het stof er zo goed als niet meer af door de plakkende onderkant...

Als iemand hier een oplossing op heeft, gelieve ze mij dan mee te delen

grtz
  #16  
Oud 28-11-08, 00:26
Collatio Collatio is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik heb gemailed maar ze laten niets horen. Toch maar bestellen of het af laten weten,... twijfel.

By the way; voor diegenen die een Noel case hebben gekocht maar ook overwogen om een handwoven te bestellen, welke is de mooiere/betere?

Ik overweeg beiden te kopen. hm.. de twijfel druipt er vanaf.
  #17  
Oud 02-12-08, 16:00
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Ok ik zei al dat het lastig is om de case eraf te halen, maar nu heb ik zelf ervaring wat er echt kan gebeuren. Zo lang je de case erop laat is er niets aan de hand, maar als je het eraf probeert te halen kan het flink fout gaan. Na een paar keer wroeten met het ding kwam er een kras om m'n iPhone (metalen gedeelte). Niet dat het erg zichtbaar is, maar het is de bedoeling dat de case je telefoon beschermd, niet bekrast.
  #18  
Oud 03-12-08, 09:57
brammert's schermafbeelding
brammert brammert is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar brammert
Standaard

Ik vind nog altijd een "blote" iPhone het chillst gebruiken.

wel met screen protector etc.
Hij word altijd zo dik van dit soort dingen
__________________

  #19  
Oud 04-12-08, 13:10
bunqueejump bunqueejump is offline
• iOS 13.1.3
• 8.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 84
Standaard

ik heb 'm op 24 nov besteld en heb 'm gisteren binnen gekregen, dus dat ging wel snel, helaas had de screenprotector wat onevenheden onderaan en rechts. Ik heb ze gemaild maar geen reply :-(

voordat ik de beschermfolie eraf had gedaan zag ik al wat "putjes", ik dacht dat is een kwestie van goed uitwrijven bij het plakken, maar helaas dus.
  #20  
Oud 08-12-08, 13:45
bunqueejump bunqueejump is offline
• iOS 13.1.3
• 8.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 84
Standaard

heb vanochtend mailtje gekregen dat ze mij nu een nieuwe opsturen! dus toch nog reactie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garbage collection in iphoneos? Thaurin Ontwikkelen voor iOS 1 16-09-08 10:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.