//

iPhone Cuphouder met oplader en FM-transmitter.

iPhone Cuphouder met oplader en FM-transmitter. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste members, Vorige week of net daarvoor heb ik in de krant op de gadget-pagina een nieuw uitgekomen cupholder met oplaadfunctie en transmitter (voor bellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-08, 12:39
Metu Metu is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard iPhone Cuphouder met oplader en FM-transmitter.

Beste members,

Vorige week of net daarvoor heb ik in de krant op de gadget-pagina een nieuw uitgekomen cupholder met oplaadfunctie en transmitter (voor bellen en muziek beluister) ontdekt. Er stond een nederlands URL achter, maar weet niet meer wat het was. De cupholder die ik in de webshops tegenkom hebben geen oplaadfunctie.
Het stond in het NRC.next dacht ik. Op hun website kan ik het ook niet meer terugvinden.
Alvast bedankt voor eventuele suggesties...
Metu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-09, 14:46
Theo38 Theo38 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Almere
Berichten: 3
Thumbs up Fm Cupholder Iphone

Ha Metu,
Ik denk dat je deze bedoeld, heb geen idee of het werkt...maar het ziet er prima uit.

iPod shop Soundwear.nl - Macally FM Cup

FMCup Macally Peripherals

Mocht je hem aanschaffen dan hoor ik natuurlijk graag of het werkt!
  #3  
Oud 07-01-09, 16:12
Metu Metu is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard :(

Beste Theo,
Bedankt voor je antwoord, echter zie ik bij deze producten niet staan of je dan ook via dia FM transmitter je geluid wordt doorgegeven als je handsfree belt (oftewel is het ook geschikt voor iPhone). Bij beide producten staat niet of het geschikt is voor de iPhone....
Mmmmm
  #4  
Oud 07-01-09, 20:36
Theo38 Theo38 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Almere
Berichten: 3
Standaard Mcallycup

Dag Metu,
Voor wat betreft het handsfree doorgeven van telefoongesprekken dat heb ik ook nergens gelezen.
Ik heb wel gelezen dat hij geschikt is voor de iPhone, er zit een dockadapter bij voor de Iphone.
Ik probeer nog wel even te achterhalen waar ik dit heb gelezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 transmitter fm Inc oplader finalking1 Jailbreak apps en thema's 1 31-03-11 07:38
Probleem met oplader iPhone 4 koen2709 iPhone algemeen 4 07-09-10 21:05
iPhone autohouder met FM Transmitter en laadfunctie Patrick89 iPhone accessoires en onderdelen 11 15-10-09 14:25
fm transmitter met oplaadfunctie voor Iphone 3g phoontje iPhone accessoires en onderdelen 10 21-02-09 16:28
Muziek: Kensington Pico FM Transmitter werkt met iPhone pwain Muziek, foto & video 5 10-01-08 01:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.