//

Storm Power Pack

Storm Power Pack discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Heeft iemand van jullie al de Storm Power Pack gekocht? Ik ben opzoek naar een externe accu voor mijn Iphone 3G en dit lijkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-08, 16:08
montesqieu montesqieu is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Standaard Storm Power Pack

Goedendag,

Heeft iemand van jullie al de Storm Power Pack gekocht? Ik ben opzoek naar een externe accu voor mijn Iphone 3G en dit lijkt mij de beste keus op dit moment. De 3G Juice Deluxe is ook best prima, maar daar zit geen batterij metertje op, ook al ziet hij er wel mooier uit.

Kan de Storm ook enkel op de site van More Thing worden besteld, of is hij ook elders in nederland te verkrijgen. Ik heb hem eigenlijk voor 20 december nodig en op de site staat dat de levertijd naar Nederland 6 tot 20 dagen is. Iemand ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
A-solar Power Pack voor iPhone 3GS / 3G a080905 iPhone accessoires en onderdelen 0 22-08-10 22:50
Solar Power Pack [aldi] lactoperoxidase iPhone accessoires en onderdelen 17 10-07-09 15:41
iPhone opladen via Philips Chargeable power pack?! Titan1980 iPhone accessoires en onderdelen 2 18-08-08 08:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.