//

Bluetooth Stereo adapter (A2DP) voor iPhone

Bluetooth Stereo adapter (A2DP) voor iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus dit werkt op een iphone 2g ? Hoe moet ik myn heatset ermee verbinden? En muziek afspeleb erdoor?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-03-09, 23:22
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Dus dit werkt op een iphone 2g ? Hoe moet ik myn heatset ermee verbinden? En muziek afspeleb erdoor?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-03-09, 09:48
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

Of ie op de 2g werk weet ik niet. Het koppelen gaat automatisch. Het afspelen via de ipod bediening.
  #23  
Oud 05-03-09, 12:01
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb de bleutooth adaptor binnen sinds 5 minuten, het ding doet prima zijn werk en ondersteund ook AVRCP, wat inhoud dat ik de iPhone kan bedienen via mijn bluetooth koptelefoon. Ik hoef dus de iPhone niet meer boven te halen om het volgende song of het vorige te selecteren, kan pauze zetten en het volume regelen.
Het is zijn geld waard geweest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Dus dit werkt op een iphone 2g ? Hoe moet ik myn heatset ermee verbinden? En muziek afspeleb erdoor?
Ik heb de handleiding voor mij liggen en daar staat in dat het met iPod touch en iPhone werkt, dus ook de 2G. Het werkt zelfs op mijn vrouw haar iPod Nano 2nd Generation.
  #24  
Oud 06-03-09, 18:26
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik heb de bleutooth adaptor binnen sinds 5 minuten, het ding doet prima zijn werk en ondersteund ook AVRCP, wat inhoud dat ik de iPhone kan bedienen via mijn bluetooth koptelefoon. Ik hoef dus de iPhone niet meer boven te halen om het volgende song of het vorige te selecteren, kan pauze zetten en het volume regelen.
Het is zijn geld waard geweest.



Ik heb de handleiding voor mij liggen en daar staat in dat het met iPod touch en iPhone werkt, dus ook de 2G. Het werkt zelfs op mijn vrouw haar iPod Nano 2nd Generation.
Leuk.. Hle bestel ik dt voor belgie?hoelang duurt het voor het te ontvangen?
  #25  
Oud 06-03-09, 18:31
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Leuk.. Hle bestel ik dt voor belgie?hoelang duurt het voor het te ontvangen?
Je besteld het gewoon via e-bay met je paypal account en die is gekoppeld aan je VISA/Mastercard, je adresgegevens staan in je ebay account en als je de stappen volgt krijg je een twee of drie mails die bevestigen dat je het gekocht. Het duurde 4 dagen voor ik het had en woon ook in België. De verpakking is wat aan de bekakte kant, blauwe plastieken zakemvelop, beetje lachwekkend als je de brievenbus open doet, ik dacht dat iemand zijn kakzakje in de bus gepropt had.
  #26  
Oud 06-03-09, 18:34
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Je besteld het gewoon via e-bay met je paypal account en die is gekoppeld aan je VISA/Mastercard, je adresgegevens staan in je ebay account en als je de stappen volgt krijg je een twee of drie mails die bevestigen dat je het gekocht. Het duurde 4 dagen voor ik het had en woon ook in België. De verpakking is wat aan de bekakte kant, blauwe plastieken zakemvelop, beetje lachwekkend als je de brievenbus open doet, ik dacht dat iemand zijn kakzakje in de bus gepropt had.

Heb geen visa.. Wat nu?
  #27  
Oud 06-03-09, 18:45
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Heb geen visa.. Wat nu?
Ik geloof dat je ook een paypal account kan maken waarmee je het geld eerst overschrijft en dan pas aankopen kan doen, een beetje zoals een herlaadkaart.
  #28  
Oud 06-03-09, 19:05
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik geloof dat je ook een paypal account kan maken waarmee je het geld eerst overschrijft en dan pas aankopen kan doen, een beetje zoals een herlaadkaart.
Kan ook niet overschrijven
  #29  
Oud 06-03-09, 21:15
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Heb geen visa.. Wat nu?

Paypal kan ook zonder paypal. koppel je bankrekening aan je paypal account en dan koop je dat ding via paypal. Zij betalen de verkoper en halen het geld van je rekening. Werkt ook perfect.
  #30  
Oud 06-03-09, 21:17
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leo van der Meer Bekijk bericht
Paypal kan ook zonder paypal. koppel je bankrekening aan je paypal account en dan koop je dat ding via paypal. Zij betalen de verkoper en halen het geld van je rekening. Werkt ook perfect.

Dat kan ik ook niet
  #31  
Oud 08-03-09, 14:11
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Dat kan ik ook niet
Wat kan dan wel?
  #32  
Oud 16-03-09, 21:30
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik heb de bleutooth adaptor binnen sinds 5 minuten, het ding doet prima zijn werk en ondersteund ook AVRCP, wat inhoud dat ik de iPhone kan bedienen via mijn bluetooth koptelefoon. Ik hoef dus de iPhone niet meer boven te halen om het volgende song of het vorige te selecteren, kan pauze zetten en het volume regelen.
Het is zijn geld waard geweest.
Kan je mij ook vertellen of je (wanneer je zoals bovenstaand muziek aan het luisteren bent via bluetooth) wanneer je dan gebeld wordt je dan ook op kan nemen zonder je telefoon uit je zak te halen??(headset moet dat dan wel kunnen) Lees namelijk op het internet dat het óf gebruikt kan worden voor het luisteren naar muziek, óf bellen.. Niet te combineren dus.

Ik lees verschillende dingen hierover, misschien dat jij iets meer duidelijkheid kan verschaffen?
  #33  
Oud 10-04-09, 22:33
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Ik heb vorige week deze besteld:
Bluetooth Adapter A2DP For iPOD Touch iPhone 3G 8GB W0H - eBay (item 370185130168 end time Apr-10-09 20:47:43 PDT)

Alleen kom ik er nu verdomme achter dat deze verschilt met de bovengenoemde a2dp adapter. Ondersteunt de mijne ook AVRCP (dat word er niet bij genoemd)...? Of is het zo dat niet alle A2dp ook AVRCP hebben?
Thnx
  #34  
Oud 21-04-09, 10:34
Milan Milan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard Bleutooth Stereo headphone

Heren,

Ik heb al geruime tijd mij niet meer ingelezen in de Iphone ontwikkelingen (2g). Maar toch kom ik nu met een vraag.

Ik kwam een bleutooth headphone tegen: X-mini bleutooth headset.

Nu zie ik hier dat men een adapter aanschaft. Begrijp ik dus goed dat ik en een adapter en de bleutooth headset moet aanschaffen voordat ik via bleutooth muziek kan luisteren en bellen?

Over de headset: Ik heb zelf de X-mini 2 boxjes thuis liggen die geweldig geluid produceren. Ik zou toch graag de ervaring van iemand anders willen horen omtrent deze headset van X-mini. Iemand ervaring ermee?

Kortom: En adapter en Headset kopen voor muziek en telefonie via bleutooth? Uberhaupt mogelijk op de 2g (firmware 2.2)? Iemand ervaring met de kwaliteit van de headset?

Alvast bedankt!

Gr. Milan

EDIT: Even Ebay bekeken en ik kwam op deze adapter. Ziet er goed uit dacht ik zo.

Laatst gewijzigd door Milan; 21-04-09 om 14:43.
  #35  
Oud 21-04-09, 11:02
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milan Bekijk bericht
Heren,

Ik heb al geruime tijd mij niet meer ingelezen in de Iphone ontwikkelingen (2g). Maar toch kom ik nu met een vraag.

Ik kwam een bleutooth headphone tegen: X-mini bleutooth headset.

Nu zie ik hier dat men een adapter aanschaft. Begrijp ik dus goed dat ik en een adapter en de bleutooth headset moet aanschaffen voordat ik via bleutooth muziek kan luisteren en bellen?

Over de headset: Ik heb zelf de X-mini 2 boxjes thuis liggen die geweldig geluid produceren. Ik zou toch graag de ervaring van iemand anders willen horen omtrent deze headset van X-mini. Iemand ervaring ermee?

Kortom: En adapter en Headset kopen voor muziek en telefonie via bleutooth? Uberhaupt mogelijk op de 2g (firmware 2.2)? Iemand ervaring met de kwaliteit van de headset?

Alvast bedankt!

Gr. Milan
ik heb zelf geen ervaringen met de xmini maar ik heb mn bluetooth adapter binnengekregen en hij werkt goed. Ik zit nu op mn motorola s9 te wachten zodat ik hem daarmee kan koppelen. het is mogelijk op de 2.2 en de kwaliteit is volgens andere mensen op andere forums heel goed. ik moet nog een weekje wachten voordat mijn headset binnenkomt, dan laat ik gelijk weten hoe het daarmee staat
  #36  
Oud 21-04-09, 16:16
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milan Bekijk bericht
Heren,

Ik heb al geruime tijd mij niet meer ingelezen in de Iphone ontwikkelingen (2g). Maar toch kom ik nu met een vraag.

Ik kwam een bleutooth headphone tegen: X-mini bleutooth headset.

Nu zie ik hier dat men een adapter aanschaft. Begrijp ik dus goed dat ik en een adapter en de bleutooth headset moet aanschaffen voordat ik via bleutooth muziek kan luisteren en bellen?

Over de headset: Ik heb zelf de X-mini 2 boxjes thuis liggen die geweldig geluid produceren. Ik zou toch graag de ervaring van iemand anders willen horen omtrent deze headset van X-mini. Iemand ervaring ermee?

Kortom: En adapter en Headset kopen voor muziek en telefonie via bleutooth? Uberhaupt mogelijk op de 2g (firmware 2.2)? Iemand ervaring met de kwaliteit van de headset?

Alvast bedankt!

Gr. Milan

EDIT: Even Ebay bekeken en ik kwam op deze adapter. Ziet er goed uit dacht ik zo.
Naar wat ik lees kan die koptelefoon gekoppeld worden aan de bluetooth transmittor waar dit topic over gaat. Ikzelf heb de Bluetrek ST1 en die werkt prima, ook de bediening zoals play, pauze, next, provious en volume up/down werken, alleen kan je niet bellen met zulke headset via de transmittor heb ik ondervonden. Het bedienen via de headset werkte ook bij mijn vrouw haar iPod Nano (2nd gen).
Van de kwaliteit kan ik me niet uitspreken, maar die zal wel gelijkaardig zijn zoals de meeste van die dingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Iphone 2G en A2DP stereo bluetooth inception Muziek, foto & video 0 27-06-09 12:58
iPhone stereo adapter Destiny iPhone accessoires en onderdelen 3 01-02-08 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.