//

In-Ear-Headphones

In-Ear-Headphones discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om nog even snel voor de vakantie de nieuwe apple headphones te kopen. Via de site bestellen heeft geen zin omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-08, 12:25
DEvoSIGN DEvoSIGN is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard In-Ear-Headphones

Ik ben van plan om nog even snel voor de vakantie de nieuwe apple headphones te kopen. Via de site bestellen heeft geen zin omdat er een week levertijd is dus mijn vraag is weet iemand een winkel of reseller waar ze al verkocht worden? Omgeving Rotterdam. Heb al met iFactors gebeld maar die hebben ze nog niet.

Ervaringen zijn uiteraard ook welkom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-08, 14:59
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Wat bedoel je precies met "de nieuwe". Hou me niet zo met dat soort nieuwtjes bezig, dus weet niet precies welk model je zoekt maar ik zag hier in Spijkenisse pas Apple dopjes liggen die ik nog niet eerder had gezien. Vreemde dikke dingen waarvan ik me al afvroeg of ik doe ooit in mijn oren zou kunnen krijgen. In elk geval niet het model wat tot nu toe standaard bij alle iPods en iPhones zat.
__________________
...
  #3  
Oud 18-12-08, 15:07
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik denk dat hij deze bedoeld.

Hier wat ervaringen
  #4  
Oud 18-12-08, 15:25
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ja, zo'n idee had ik al. Die HAD ik inderdaad zien staan hier, maar sorry, het is een gevalletje "dooie mus". Ben even gaan kijken bij Dynabyte (woon er direct om de hoek) maar ze staan er niet meer. Voor de zekerheid ook nog even langs Dixons gehobbeld, maar ook noppes. In het centrum van Spijkenisse (en voor zover ik weet wordt hier nergens anders Apple spul verkocht) zijn ze dus ook niet te krijgen.
  #5  
Oud 18-12-08, 16:05
DEvoSIGN DEvoSIGN is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard

Helaas, weet je wel zeker dat het deze zijn en niet deze?
  #6  
Oud 18-12-08, 16:08
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Ja, zo'n idee had ik al. Die HAD ik inderdaad zien staan hier, maar sorry, het is een gevalletje "dooie mus". Ben even gaan kijken bij Dynabyte (woon er direct om de hoek) maar ze staan er niet meer. Voor de zekerheid ook nog even langs Dixons gehobbeld, maar ook noppes. In het centrum van Spijkenisse (en voor zover ik weet wordt hier nergens anders Apple spul verkocht) zijn ze dus ook niet te krijgen.
dixons is toch failliet?
  #7  
Oud 18-12-08, 17:01
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEvoSIGN Bekijk bericht
Helaas, weet je wel zeker dat het deze zijn en niet deze?
Hmmm... Dat zou ook nog best eens kunnen inderdaad. Ik dacht dat er maar één zo'n onooglijk setje op de markt zou zijn, maar misschien heb ik die dan inderdaad wel gezien, sorry. Lijken me hoe dan ook beiden niet echt comfortabel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
dixons is toch failliet?
Nou, hier in Spijkenisse in elk geval niet hoor. Alleen zijn ze tijdens de grote renovatie van het centrum verhuist van de Kopspijker (naast de Primafoon) naar het oude ABC complex. Uitstraat 129, 3201 EN Spijkenisse, 0181-621258 volgens een recente kassabon.
  #8  
Oud 18-12-08, 17:04
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Hmmm... Dat zou ook nog best eens kunnen inderdaad. Ik dacht dat er maar één zo'n onooglijk setje op de markt zou zijn, maar misschien heb ik die dan inderdaad wel gezien, sorry. Lijken me hoe dan ook beiden niet echt comfortabel.



Nou, hier in Spijkenisse in elk geval niet hoor. Alleen zijn ze tijdens de grote renovatie van het centrum verhuist van de Kopspijker (naast de Primafoon) naar het oude ABC complex. Uitstraat 129, 3201 EN Spijkenisse, 0181-621258 volgens een recente kassabon.
in belgie wel
heb mijn psp gekocht in aalst en dixons is gesloten en op de website stond er dat ze in belgie falliet zijn
  #9  
Oud 08-02-09, 19:02
M@C M@C is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

iemand ook enig idee of op deze in ear plugs ook de bediening en microfoon zitten zoals bij de originele earphones?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Headphones, on ear, welke heeft goed geluid? Krab54 iPhone accessoires en onderdelen 6 25-05-11 04:52
In ear headphones met Mic iDavid iPhone accessoires en onderdelen 7 23-12-10 00:14
On-Ear Headphones voor iPhone 4 mapmap iPhone accessoires en onderdelen 2 11-09-10 23:33
iPhone - Headphones QQleQ iPhone accessoires en onderdelen 1 19-01-09 19:22
Apple Premium In-Ear Headphones With Dual Drivers knrd iPhone accessoires en onderdelen 2 12-09-08 02:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:44.