//

Simpele iPhone houder

Simpele iPhone houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb sinds kort een hard case om m'n iPhone heen om 'm toch maar te beschermen tegen ongewenste krasjes e.d. Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-09, 12:32
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Simpele iPhone houder

Hoi,

ik heb sinds kort een hard case om m'n iPhone heen om 'm toch maar te beschermen tegen ongewenste krasjes e.d.
Nu heb ik een ladertje voor in de auto, maar zit dan met het probleem dat ik het toestel ergens moet neerleggen in de middenconsole. Enige plek bij een Opel Astra station is dan "onder" de handrem. Ik vind dat niet zo'n fijne plek dus ging ik op zoek naar een houder die ik aan een roostertje kan bevestigen.

Probleem is nu dus de hardcase, die maakt het toestel ietsje dikker waardoor hij niet meer in de standaard houder(s) past.

Heeft iemand een idee welke houder nu nog in aanmerking komt voor mijn iPhone ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simpele slider phone2go Jailbreak apps en thema's 5 20-05-11 19:23
iPhone: Simpele vraag Besje Jailbreak 1 17-10-10 05:26
[Gezocht] Ontwikkelaar simpele app voor Iphone OS 3.0 Relief Archief 3 18-06-09 12:37
simpele vraag bjorntje Archief 5 24-06-08 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.