//

Videobril Zeis of MyVu

Videobril Zeis of MyVu discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooi. IK wil graag zo'n videobril kopen, maar ik kan me niet voorstellen hoe het eruit ziet. Kent iemand ergens een winkel in den haag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-09, 20:17
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Smile Videobril Zeis of MyVu

Hooi. IK wil graag zo'n videobril kopen, maar ik kan me niet voorstellen hoe het eruit ziet. Kent iemand ergens een winkel in den haag of in de buurt waar ze zulke dingen verkopen en waar ik er 1 kan testen? alvast heel erg bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-09, 20:32
Doc Holliday Doc Holliday is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Halo Alo-B,

Ik heb zelf op goed geluk een Vuzix av920 gekocht. Ik dacht dat er iets van 279 euro voor heb betaald. Ik heb hem gekocht via de Apple website (is niet te krijgen via de Apple winkels). Ben er zeer blij mee.
  #3  
Oud 21-02-09, 22:53
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

@ Doc Holliday:
Hoe bevalt het? Lijkt het alsof je in een bioscoop zit of...?
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #4  
Oud 22-02-09, 14:47
Doc Holliday Doc Holliday is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Een kleine bioscoop dan. Het geeft het idee dat je naar een groot scherm van ongeveer 3 meter aan het kijken bent. De av920 heeft 920.000 pixel per lcd scherm, is daardoor wel behoorlijk scherp te noemen. Als je een rubber behuizing erbij koopt (via de Engelse Vuzix site) dan krijg je beter het idee van bioscoop. Want je komt dan geheel in het donker te "zitten". Ik heb er veel plezier van. Tijdens reizen is het een uitstekende gadget, maar ook als de vrouw naar een programma op tv zit te kijken. En uteraard kan je de vril ook gewoon met het NOS journaal of Youtube gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.