//

V-Moda Vibe Duo Nero replica?

V-Moda Vibe Duo Nero replica? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een V-moda Vibe Duo koptelefoon gekocht via een handelwebsite. Was eerder al beetje reviews over deze koptelefoon aan het lezen en zag daar ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-09, 13:22
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard V-Moda Vibe Duo Nero replica?

Heb een V-moda Vibe Duo koptelefoon gekocht via een handelwebsite. Was eerder al beetje reviews over deze koptelefoon aan het lezen en zag daar ook foto's tussen staan. Wat mij opviel is dat de earjacket uitgang anders is dan mijn V-Moda. Zie onder voor de foto's die ik van mijn v-moda gemaakt hebt(sorry mijn digitale camera kan geen mooie macro foto's maken. Daaronder staat de advertising foto

De mijne


De advertising foto


Nu is mijn vraag, hebben meerdere mensen zo'n uitgang of is dit een replica? Kreeg overigens wel met leren bewaardoosjes en 6 verschillende pasdopjes en voor de rest ziet ie er verder exact hetzelfde uit, behalve dus de uitgang.

Laatst gewijzigd door Reverb; 15-01-09 om 13:40.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-09, 14:51
Verbal_Kint Verbal_Kint is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Is volgens mij de nieuwe uitgang. Even zoeken op ilounge.com naar een review, daar staat het vast wel..
  #3  
Oud 15-01-09, 14:55
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

K, zal 'ns kijken daar. Bedankt voor je antwoord iig. Hoop dat daar wat meer vind. Site is nu ff offline.
  #4  
Oud 25-01-09, 21:23
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard

Ik had eerst dezelfde als in je tweede foto. Toen is deze stuk gegaan en kreeg ik een nieuwe met die andere uitgang. Nu is echter deze ook stuk ( rechter oordopje doet het niet meer). Heb al veel negatieve recensies gelezen over deze oordopjes. Ze zitten superfijn en werken ook god, alleen de kwaliteit is beetje minder. En daarnaast moest ik betalen om dat apparaat te ontvangen :S. En ook versturen uiteraard.

Nu moet ik ze weer mailen . Met hun "rock on".
  #5  
Oud 25-01-09, 21:28
joosteggink joosteggink is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

dus als je deze week een v-moda vibe duo hebt besteld krijg je waarschijnlijk de nieuwe connector? en ik neem aan dat dit een verbetering is ten opzichte van de oude (rechte) connector? alvast bedankt voor de reactie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
replica iphone met indroid vissers11 iPhone algemeen 4 21-03-11 12:42
Nieuws: V-moda duo komt over twee weken in Nederland m-jay iPhone accessoires en onderdelen 11 26-08-10 15:02
Firmware 3.0 geen replica AV cable meer? Melv iPhone algemeen 0 22-06-09 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.