iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Invisible Shield - welk merk best (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/28923-invisible-shield-welk-merk-best.html)

kwakkwakje 21-01-09 21:02

Invisible Shield - welk merk best
 
Ik zou me graag een invisible shield kopen voor de iphone 3G.

Nu vroeg ik me af welke van de 3 merken jullie voorkeur geeft en waarom?

1. Invisible Shield FullBodyFilms
2. Invisible Shield Zagg
3. Invisible Shield Bodyguardz

Waar kun je deze dan ook best kopen? Mag online zijn.

Mensen die eventueel foto's kunnen tonen ervan? (vooral van de hoekjes :) )

Thanks,
Sofie

Timmeh_ 22-01-09 10:39

Ik heb m'n iPhone nu een half jaar en zit ook te denken aan een beschermlaag.. Die 3 voorbeelden van jou heb ik ingetypt bij google-afbeeldingen en klopt t dat deze ook voor de achterkant is??! Dat lijkt me helemaal niet handig..:p

Ik zoek gewoon een simpele sticker voor op de voorkant..
Hier op iPhoneclub staan er bij 'accessoires' een paar, maar ze lijken allemaal op elkaar en de prijs is ook niet heel verschillend..

Iemand al ervaring??

kwakkwakje 22-01-09 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 247184)
Ik heb m'n iPhone nu een half jaar en zit ook te denken aan een beschermlaag.. Die 3 voorbeelden van jou heb ik ingetypt bij google-afbeeldingen en klopt t dat deze ook voor de achterkant is??! Dat lijkt me helemaal niet handig..:p

Ik zoek gewoon een simpele sticker voor op de voorkant..
Hier op iPhoneclub staan er bij 'accessoires' een paar, maar ze lijken allemaal op elkaar en de prijs is ook niet heel verschillend..

Iemand al ervaring??

ja dit is totaal iets anders..... ik vraag expliciet naar deze 3 omdat ik zowel de voor als achterkant wil afschermen.

Timmeh_ 22-01-09 10:46

Had dat niet uit je eerste bericht gehaald.. dacht dat je er 1 in het algemeen zocht.. Dan zal ik je verder maar niet lastigvallen ;)

Runaque 22-01-09 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwakkwakje (Bericht 246980)
Ik zou me graag een invisible shield kopen voor de iphone 3G.

Nu vroeg ik me af welke van de 3 merken jullie voorkeur geeft en waarom?

1. Invisible Shield FullBodyFilms
2. Invisible Shield Zagg
3. Invisible Shield Bodyguardz

Waar kun je deze dan ook best kopen? Mag online zijn.

Mensen die eventueel foto's kunnen tonen ervan? (vooral van de hoekjes :) )

Thanks,
Sofie

Ik heb enkel de invisibleSHIELD van ZAGG voor het scherm gekocht bij de fabrikant zelf, koste me zo'n 14$ (+/- 8 a 9€) met verzendkosten inbegrepen. Je krijgt dan een beschermde emvelop met de set toegestuurd, die bestaat uit de folie, een flexibel "aftrekkertje" (of hoe je het ook mag noemen) en een spuitbusje. Aanbrengen is kinderspel, je moet er alleen voor zorgen dat je echt heel stofvrij werkt en dat je scherm echt goed ontvet is. Dat heb ik gedaan door een druppeltje dreft in een (soep)kommetje met lauw water op te lossen en dan met een pluisvrij doek het scherm met niet te nat doekje gereinigd.
De rest doe je zoals in de handleiding aangegeven is, een aap zou het zelfs kunnen.

De body van de iphone bescherm ik met en silicone case, daar ga ik mijn tijd niet aan spenderen om daar ook nog een folie over te plakken...

kwakkwakje 22-01-09 18:55

niemand die me verder kan helpen?

Ik zou graag eentje bestellen voor zowel vooraan als achteraan, maar geraak er niet uit, en weet niet waar te bestellen....

bedankt!

Whazaah 22-01-09 22:24

Ik heb zelf de InvisibleShield van Zagg op mijn iPhone (Hier besteld)

Het aanbrengen was goed te doen, hij zit er nu dan ook gewoon goed op. Enige minpuntje vind ik dat de stukjes die over het Chrome gedeelte van de iPhone (onder en boven) niet vast zitten aan het velletje voor de achterkant, maar dat dit gewoon 2 losse stukjes zijn. Bij die van BodyGuardz is dit trouwens wel het geval.

Van het beruchte 'sinaasappel-effect' heb ik geen last. Je ziet het enkel als je als je de iPhone in het licht houdt en zelfs dan moet je nog goed kijken.

Ik heb momenteel geen goede camera, dus ik kan helaas geen foto's voor je maken..

kwakkwakje 25-01-09 19:18

Iemand die één van de andere merken heeft? Ik kan heel veel over de ZAGG vinden, maar niet zoveel van de andere 2 merken.

Bedankt!

rikfrombelgium 25-01-09 19:40

ik heb bodyguardz en ben er heel tevreden over. Je krijgt 2 setjes voor dezelfde prijs als die van zagg, alle belletjes gaan ook weg, geen sinaasappeleffect, helder scherm, ... en beste van al, de kas bestaat dat je hem gewoon in je lokale mediamarkt vindt, want daar heb ik hem ook gekocht ( €19 en meteen in bezit dus gewoon perfect )

Gilliam 25-01-09 19:49

Ik raad Zagg aan...

wil 25-01-09 20:03

Op youtube kun je filmpjes vinden over het aanbrengen van Zagg en Bodyguardz.
Sommige vinden Bodyguardz beter dan Zagg.
Ik heb helaas Bodyguardz niet kunnen vinden bij de Mediamarkt.

kwakkwakje 25-01-09 20:10

Niemand die de fullbodyfilm heeft?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.