//

Grifin WindowSeat

Grifin WindowSeat discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op istuff.nl de volgende accessoire gezien : Griffin WindowSeat, autohouder voor iPhone en iPod touch ::: alles voor je iPod en iPhone op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-09, 09:06
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Question Grifin WindowSeat

Ik heb op istuff.nl de volgende accessoire gezien :

Griffin WindowSeat, autohouder voor iPhone en iPod touch ::: alles voor je iPod en iPhone op iStuff.nl

Nu heb ik ze gemaild met de vraag of de iPhone 3G icm. een Noel collection hardcase ook in deze houder te klemmen valt.

Helaas hebben ze de Noel collection cases niet en kunnen ze me hierover geen uitsluitsel geven.

Nu is het een gok hoor, maar is er toevallig iemand op dit forum die zo'n hoesje om z'n iPhone heeft zitten en ook deze Griffin WindowSeat gebruikt ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-09, 16:25
mavical mavical is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb de Griffin Windowseat pas aangeschaft. Vindt het een waardeloze houder. Wanneer deze houder bevestigd is aan het raam dan is de Iphone niet goed zichtbaar omdat de houder niet voldoende te kantelen valt. Niet kopen dus.
  #3  
Oud 18-10-09, 09:05
dabbenvanger dabbenvanger is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

Heb je deze houder toch nog gekocht? Ben benieuwd naar je ervaringen.

Ik heb een case-mate hoesje om de iphone heen, en ik vroeg me af welke auto houders hiervoor geschikt zijn.
  #4  
Oud 23-10-09, 19:06
anthony8400 anthony8400 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 47
Standaard

Is het mogelijk om eens je ervaringen met dit te posten?
  #5  
Oud 23-10-09, 21:59
dabbenvanger dabbenvanger is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

Je bericht was misschien niet aan mij gericht, maar ik zal mijn ervaringen ook even delen.

Ik heb inmiddels een universele houder gekocht: http://www.mobileplaza.nl/imgs/prd/std/11442.jpg. Niet zo strak en mooi als een iphone houder, maar werkt op zich prima.

Bij brodit hebben ze ook houders voor iphones met skin, maar als je een draaibare wilt, ben je een hoop geld kwijt
  #6  
Oud 24-10-09, 02:12
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Ik heb em al een aantal maanden (sinds februari/maart) en hij is echt perfect. Hij is stevig, solid en ziet er strak uit. Er zit ook een verlengstuk bij voor auto's met een minder steile voorruit. En ik kan em perfect kantelen, snap niet waarom er gezegd wordt dat je niet genoeg kan kantelen:S

Gebruik de houder elke dag, in combinatie met de Belkin TuneCast Auto IV...Echt de perfecte combinatie!

Belkin TuneCast Auto IV met ClearScan - Apple Store (Nederland)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.