//

Iphone 3g universal dock adapter in zwart?

Iphone 3g universal dock adapter in zwart? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen! Ik ben op zoek naar een Iphone 3g universal dock adapter, zeg maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-09, 22:50
Rijkie Rijkie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Iphone 3g universal dock adapter in zwart?

Hallo,

ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen! Ik ben op zoek naar een Iphone 3g universal dock adapter, zeg maar zo'n inzetstukje voor in mijn bose sounddock II series, maar dan in zwart. Iemand enig idee of en waar dit bestaat?

Help!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-09, 21:03
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

van apple niet
die zijn alleen in het wit

ik weet dat er andere bedrijfen zijn die die docks maken in het zwart maar ik weet niet of ze jouw aansluiting hebben
ik ga voor je kijken

edit:
is dit wat jij bedoeld?

Laatst gewijzigd door bako; 10-03-09 om 21:09.
  #3  
Oud 11-03-09, 19:44
Rijkie Rijkie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Nee, helaas niet. Ik heb een bose sounddock. Bij de aansluiting voor de iphone, zit een los inzetstukje. Dit is zwart maar is niet geheel passend voor de iphone. Deze zijn er wel, maar enkel wit. je ziet bij apple.com en in aplle winkels in wit.

Die wil ik, passens voor iphone 3g, in zwart hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple iPhone 4 Universal Dock Adapter 3-pack isneaker iPhone accessoires en onderdelen 5 09-09-10 13:01
GEZOCHT: iPhone 4 Universal Dock Adapter LennartD iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 18:29
Iphone Universal Dock Jaspperr iPhone accessoires en onderdelen 5 08-03-10 18:10
Universal dock adapter in zwart??? Rijkie Archief 1 04-03-09 22:53
Iphone universal dock adapter tinka iPhone accessoires en onderdelen 2 15-07-08 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.