//

Av cable, naar accu?

Av cable, naar accu? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds vandaag de eigenaar van Composite AV Cable, Maar de oplader die erbij zit is bedoeld voor netstroom thuis! Nu had ik een vraagje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-09, 18:35
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Question Av cable, naar accu?

Goedemiddag,
Sinds vandaag de eigenaar van Composite AV Cable, Maar de oplader die erbij zit is bedoeld voor netstroom thuis! Nu had ik een vraagje bestaat er zoiets dat ik de usb kan omvormen naar kabels voor de accu? Ik ken wel de "sigarettenusb" om het maar even zo te zeggen maar dit gaat niet naar kabels.

Kan iemand mij hier miss. mee helpen?
Groeten
BoyvanBaal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-09, 23:53
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

zoals ik begrijp wil je je ipod in de auto op kunne laden oid? nou laten we beginnen met de aantal voltages. een accu heb 12 en een usb 5v. dus dah ga al nie goed he

je zou eigenlijk zo'n sigaretten aansteker naar usb open moeten hale, dat binnewerkje gebruiken want die gaat van 12 naar 5 volt wss als je daar gewoon je zooi aan soldeert dan is het goed he of zit ik nou het verkeerde uit te legge
  #3  
Oud 29-03-09, 13:16
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Standaard

Dus zo een sigaretten ding waar je je usb in kan doen! Die gewoon even beetje ombouwen en daar kabels uit trekken en die naar de accu sturen!

Als ik het goed begrijp!
  #4  
Oud 29-03-09, 15:06
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

ja precies ik weet niet waar je je iphone op wil gaan laden maar je schroeft gewoon dat ding ope, dan zie je 2 draden zitten. 1tje naar dat center puntje en eentje naar de buitekant en dat zijn je plus en min. die verleng je gewoon ofzo en dan krokodille bekjes eraan en je kan op iedere accu je iphone oplade
  #5  
Oud 09-04-09, 11:47
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedor07 Bekijk bericht
zoals ik begrijp wil je je ipod in de auto op kunne laden oid? nou laten we beginnen met de aantal voltages. een accu heb 12 en een usb 5v. dus dah ga al nie goed he

je zou eigenlijk zo'n sigaretten aansteker naar usb open moeten hale, dat binnewerkje gebruiken want die gaat van 12 naar 5 volt wss als je daar gewoon je zooi aan soldeert dan is het goed he of zit ik nou het verkeerde uit te legge

Als je van 12V= 5V= wilt maken kan dat heel makkelijk met een 7805*, die kan ook makkelijk de 1 Amperé aan die de iPhone 3G vraagt.
maar voor het laden moet je op data A en B ook nog een spanning zetten. 2.8v en 2.0 volt
Dat kun je makkelijk bereiken met een paar extra weerstanden. Als je het exact wilt weten, moet ik het ff opzoeken.

* google voorbeeldje
http://www.bitsbox.co.uk/images/7805.jpg
  #6  
Oud 09-04-09, 14:40
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Zoeken jullie dit niet gewoon?

Griffin Powerjolt SE auto-oplader voor de iPod of iPhone - Apple Store (Nederland)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53
3G flex cable vervangen Lucque iPhone algemeen 1 25-03-11 17:17
Component av cable marius34 iPhone algemeen 14 23-07-10 14:22
na update naar 3.1.3 zeer slechte prestaties accu bike_magic iPhone algemeen 2 17-02-10 18:19
Video: 3.0 en non-apple AV cable MellyVille Muziek, foto & video 1 09-07-09 11:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.