iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Av cable kapot open maken? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/32874-av-cable-kapot-open-maken.html)

EldertV 14-04-09 10:40

Av cable kapot open maken?
 
Hoi,

Ik ben sinds vorige week in het bezit van een av cable voor mijn Ipod touch.
Maar nu heb ik te hard aan het kabeltje getrokken terwijl de connector nog in de tv zat.

Nu is de connector los van de kabel. Is het op de een of andere manier mogelijk dit te maken? Ik krijg hem niet open het lijkt wel massief.

Ik baalde flink toen het gebeurd Apple accesoires kun je niet echt goedkoop noemen en dit valt natuurlijk weer niet binnen garantie.

Groetjes

dedafmonteur 14-04-09 11:35

Vertel dit niemand he:

DealExtreme: $2.79 Audio+Video AV Cable Set for iPod


mondje dicht:P

mensen moeten leren dat china namaak niet altijd betekent dat het niet goed is.
Ik heb deze kabel ook, en hij is perfect. gratis verzenden (duurt ong. 10 dagen)

wil jemeer info, laat maar weten.... ik help je graag:)

EldertV 14-04-09 11:40

Die werkt niet op de Touch he. Ik moet ereen hebben met een dock connector. Bovendien verkies ik Apple kwaliteit. DX is ****. Ik ken DX wel hoor heb er een hoop spul gekocht. Maar apple namaken kunnen ze niet.

dedafmonteur 14-04-09 11:56

mijn excuses,ik zie het nu pas ja. dat is de verkeerde kabel.
apple maakt betere spullen, dat is zeker.
maarik ga voor een AV abel geen 30 euro betalen als ik hem ook voor 3 dollar kan kopen.
maakt mij niks uit als ie dan eens kapot gaat, ik kan er 10 kopen voor die rpijs.
zo moet je het ook bekijken.

EldertV 14-04-09 19:20

Iemand anders die mij kan helpen met mijn kabel?

dedafmonteur 14-04-09 20:33

ik heb het even uigezocht.
ik ben vanmiddag naar de apple shop in eindhoven gegaan en heb dezelfde kabel gevonden en hem nader bekeken.

- De connetor en draden zijn gegoten in plastic (dus geen omhulsel zoals goedkopere kabels)

dit is vrijmoeilijk te repareren want je zal hem helemaal moeten slopen.

EldertV 14-04-09 21:00

Ok hartstikke bedankt voor het uitzoeken. Ik hoop niet dat je daar speciaal voor mij heen geweest bent. Lol. Ik denk dat ik dan maar zo'n DX achtig ding ga kopen. Ik ga niet weer 30 euro uitgeven.
En nu wat beter opletten met het verwijderen uit de tv

dedafmonteur 14-04-09 23:21

Ik was toch in eindhoven dus ben even gaan kijken voor je:)
Als je DX niks vind kan je miss eens kijken bij FocalPrice.com | The lowest Price for DS R4 lite,PSP Slim,Genuine Earphone,SONY EX71 EX082?PS2,Macbook Accessories etc.
zelfde princiepe als DX maar betere kwaliteit.

EldertV 19-04-09 11:08

Ik heb uiteindelijk roch via garantie een nieuwe gekregen. Niet helemaal eerlijk. Ik zei namelijk dat het om een DOA ging. Dus nieuwe kabel. Lol


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.