//

dock, speaker of alarm klok voor iphone incl beschermhoes

dock, speaker of alarm klok voor iphone incl beschermhoes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met het docken van de iphone met beschermhoes? Ik heb zelf zo'n hardcase (geloof een iClear) bescherming eromheen, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-09, 19:57
davin davin is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Question dock, speaker of alarm klok voor iphone incl beschermhoes

Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met het docken van de iphone met beschermhoes? Ik heb zelf zo'n hardcase (geloof een iClear) bescherming eromheen, en ik voel er weinig voor om mijn telefoon steeds eruit te moeten halen om 'm op een dock aan te sluiten. Moet ik misschien een andere beschermhoes kopen, eentje die volgens eigen zeggen op alle docks past (kwam de Griffin Nu Form case tegen, heeft iemand daar docking ervaringen mee? Griffin Nu Form White Gray voor iPhone 3G | iPhoneclub Shop)
Een alarm klok of speakersysteem waar een iphone inclusief bescherming inpast, dat zou mooi zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
accessoire, case, dock, iphone 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone speaker + usb dock fedor07 iPhone accessoires en onderdelen 1 30-10-10 11:19
Autohouder voor Iphone MET beschermhoes eromheen (neocapsule) Ammi iPhone accessoires en onderdelen 1 13-01-10 15:58
Op zoek naar dock/speakers/alarm clock voor iP G3 claudia70 iPhone accessoires en onderdelen 10 26-09-08 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.