//

oude dockingstation werkt WEL!

oude dockingstation werkt WEL! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals wel meer gebruikers van de iPhone heb ik me altijd gestoord aan het feit dat oude accessoires niet meer werken met de iPhone. Bijvoorbeeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-09, 14:19
iPHO iPHO is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 18
Standaard oude dockingstation werkt WEL!

Zoals wel meer gebruikers van de iPhone heb ik me altijd gestoord aan het feit dat oude accessoires niet meer werken met de iPhone. Bijvoorbeeld mijn iPod dockingstation. Dit komt doordat de oude producten nog met een firewire aansluiting zijn en de oude met usb.
Als je dus je iPhone in zo'n accessoire stopt krijg je de melding dat dit accessoire niet bedoeld is voor de iPhone etc., je kent het waarschijnlijk wel.
Nou geeft het dockingstation wel gewoon geluid door, alleen het opladen is het probleem.

Ik heb zojuist voor de grap mijn usb-kabel van de iphone aangesloten op het dockingstation, en natuurlijk kreeg ik weer deze melding, [B]MAAR:[B] Nu laadt hij ineens wel gewoon op!?!?

Iemand anders ook deze ervaring?

En zoja, zouden andere accessoires dan ook te gebruiken zijn mits met een kleine aanpassing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-09, 21:02
gadget gadget is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard

De meeste accessoires die deze melding geven doen dat omdat ze niet afgeschermd zijn tegen de straling van de GSM radio in je iphone, of specifieke functies van die accessoire niet door de iPhone ondersteund wordt.
De basis functies zoals opladen en syncen met itunes lukt meestal wel. (behalve bij de oude firewire aansluitingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone dockingstation baraata iPhone accessoires en onderdelen 11 28-09-11 00:32
iPhone: Sn0wbreeze 2.0.2 werkt niet op oude bootrom oost2400 Jailbreak 4 04-10-10 14:51
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54
Oude baseband wel unlock? klennetjuh Archief 8 19-10-09 10:06
beschermcase + dockingstation bunne iPhone accessoires en onderdelen 3 05-12-08 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.