iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Iphone oortjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/34369-iphone-oortjes.html)

rikfrombelgium 19-05-09 11:39

Iphone oortjes
 
hallo

mijn apple iphone 3G oortjes zijn nog maar eens de geest aan het geven, de kwaliteit is gewoon slecht want dat is al sinds ik een ipod video heb dat de oortjes het meestal maar een paar maanden uithouden bij mij.

Ik vroeg me af, wat zijn nog goede oortjes, niet apple, maar die ook knoppen hebben. Ik wil dus oproepen aannemen, weigeren en liedjes volgende en terug ( volume gaat niet, weet ik )

alle hulp is welkom

thx

Mwfadebeer 19-05-09 12:44

bijvoorbeeld sennheiser

Sennheiser Worldwide: Microphones, Headphones and Wireless Systems

dromedaris 19-05-09 14:45

de m-Jays bijvoorbeeld
m-JAYS Black voor iPhone - Nederland

Runaque 19-05-09 15:10

Misschien zijn die van Zagg wel wat?

ZAGG | Z.buds | iPhone Earbuds, In-ear Headphones, Earphones

Zijn nog mooi ook en je kan oproepen aannemen ed...

Trouwens, je kan de koptelefoon van de iphone gewoon in garantie binnen doen hoor, doe ik ook als dat moet, maar ik gebruik een bleutooth koptelefoon ipv eentje met kabel, die bij de iphone zat heeft mijn vrouw in gebruik voor de nano.

rikfrombelgium 19-05-09 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 287658)
Misschien zijn die van Zagg wel wat?

ZAGG | Z.buds | iPhone Earbuds, In-ear Headphones, Earphones

Zijn nog mooi ook en je kan oproepen aannemen ed...

Trouwens, je kan de koptelefoon van de iphone gewoon in garantie binnen doen hoor, doe ik ook als dat moet, maar ik gebruik een bleutooth koptelefoon ipv eentje met kabel, die bij de iphone zat heeft mijn vrouw in gebruik voor de nano.

weet ik dank je, en ga ik ook doen, maar moet iets hebben in de tussentijd en ik zoek dan ineens goede om altijd te gebruiken en dan hou ik de vervangoortjes van apple als reserve.

thx voor de tips mannen, zal wss voor de senheissers gaan, vroeger ook al heel goede ervaringen mee gehad voor m'n ipod touch.

bvdhoek 24-05-09 22:31

jazeker! Koop gerust de Sennheiser MM 50 kosten ca 55 euro, perfect en speciaal voor de Iphone, dus met telefoonfunctionaliteit!

DynamicDennis 27-05-09 20:58

hoi allemaal,

ik heb onderstaande earplugs op het oog:

Get Plugged | Earplugs | Oordopjes | Oordoppen | Shop

ik vraag me af of die plug wel in mijn iPhone past (let op: ik heb geen 3G)
iemand ervaring ermee?

bvdhoek 27-05-09 21:38

Hi DynamicDennis,
Die oordopjes zijn niet geschikt, omdat er geen "telefoon opneem" functie op zit. Dat kun je zien doordat er maar 2 ringetjes op de plug zitten. De Sennheiser en Iphone hebben 3 ringetjes en telefoon opneemfunctie!

DynamicDennis 27-05-09 21:44

hoi b!

toch vreemd dat men op de site adverteert met compabiliteit met de iphone.
ook verschillende sites geven dit aan in hun review.
heb het antwoord ondertussen al gevonden:

Citaat:

The jack end is made straight so it will fit into any port, even a 2nd Gen iPhone.
[Review] AIAIAI Y-Com Headphones - iPod touch Fans forum

toch bedankt voor je reactie!

Chrisl 27-05-09 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DynamicDennis (Bericht 289765)
hoi b!

toch vreemd dat men op de site adverteert met compabiliteit met de iphone.
ook verschillende sites geven dit aan in hun review.
heb het antwoord ondertussen al gevonden:



[Review] AIAIAI Y-Com Headphones - iPod touch Fans forum

toch bedankt voor je reactie!

second gen is de 3G hè.... of bedoelde je dat ook?

DynamicDennis 27-05-09 21:48

damn?!

ik begreep het "even a 2nd Gen iPhone" verkeerd :(
dus het zal niet passen? damn... net besteld :D

bvdhoek 27-05-09 21:50

Hi DD,
Jaja compatible zijn ze wel als het muziek luisteren van je Ipod gedeelte betreft. Een knopje om de telefoon aan te nemen zit er niet op. Maar kijk maar goed naar de plugs van Iphone headsets! dan zie je 3 ringen en alleen daar zit een telefoonponeem functie op.

DynamicDennis 27-05-09 21:58

toch staat er op de officiele internetpagina van de producent dat de telefoon- en ipodfunctie werken:

Y-com Black

ik gok het er maar op, mocht het niks zijn schrijf ik wel een review voor iphoneclub ;)

ook de manual schrijft er over: http://www.aiaiai.dk/media/usermanuals/paperworks_y.pdf

ik hoop maar dat de plug past...

bij de andere kleuren heeft de plug wel 3 ringen trouwens :S

http://www.getplugged.nl/shop/aiaiai...iai-y-com-grey

Sambuca3 27-05-09 22:18

een 2nd Gen. iPhone is wel een 3G aangezien de 3G niet voor 3e Gen. staat maar voor de internetsnelheid.

Ja hij zal er wel in passen, elke 3,5 mm(wat het meest gangbare is past)
En die 3 ringetjes hebben er niet mee te maken die hebben wel meer oortjes en daar zit geen telefoon opneem functie op, zelfs helemaal geen knopjes.

bvdhoek 27-05-09 22:21

tsja, dan maar gewoon bestellen en niet goed----geld terug nietwaar?

DynamicDennis 27-05-09 22:51

ik had ze al besteld dus ik laat jullie weten hoe ze zijn :)

DynamicDennis 30-05-09 10:46

Ik heb ze binnen en ze werken zoals beloofd!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.