//

clarion FB289RBT auto radio

clarion FB289RBT auto radio discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ik mijn Iphone heb geupdate met het nieuwe 3.0 wil ik gebruik gaan maken van de a2dp functie in deze update. Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-09, 23:51
marcnagtegaal marcnagtegaal is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: ten oosten van scheveningen
Berichten: 5
Standaard clarion FB289RBT auto radio

Nu ik mijn Iphone heb geupdate met het nieuwe 3.0 wil ik gebruik gaan maken van de a2dp functie in deze update.
Nu heb ik heel veel gezocht op het web naar review van apparaten echter er zijn nog te weinig echte review geschreven over dit onderwerp om een keuze voor een goede autoradio te maken.
Ik heb na veel dubben besloten de Clarion FB289RBT aan te schaffen.
Het is een apparaat wat alleen sd kaartjes afspeelt geen CD meer heeft alleen radio en de mogelijkheid om via bluetooth muziek te streamen via het a2dp systeem.
Het concept geen cd speler meer sprak me wel aan maar ben heel benieuwd of het echt mogelijk is om nu muziek te gaan streamen via de Iphone.
ik heb al wel gelezen dat je de Iphone kan koppelen via bleutooth en zo het kan gebruiken als carkit Het apparaat wordt geleverd met een extra microfoon.
is er iemand die al ervaringen heeft met het streamen van audio naar de autoradio via bleutooth a2dp? en wellicht zelfs al met deze clarion?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 22:09
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

ik geef je een goede raad er is niets beter dan alpine voor zijn prijsklasse dan.

ik heb de ida-x100 heeft een bijgeleverde iphone kabel en ook geen cd speler meer. Prachtig ding en speelt perfect

Reijnders Automaterialen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Alpine_iDA-X100.jpg‎ (75,4 KB, 12x gelezen)
  #3  
Oud 28-06-09, 01:07
marcnagtegaal marcnagtegaal is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: ten oosten van scheveningen
Berichten: 5
Standaard

Vandaag kwam de postbode de nieuwe auto radio bezorgen
gelijk geinstaleerd
geprobeerd wijs te worden uit de handleiding maar deze schrijven altijd zo ongelukkig dat ik de auteur verdenk van autisme
na wat zoeken vind ik het menu en dan volgt eigelijk alles van zelf
ik zet de radio in parring mode en mijn iPhone vind moeiteloos de radio meteen als ze zijn verbonden klinkt er muziek en begint de iPhone te streamen
je bediend de radio dus vanaf de telefoon
ook radio stations via tuning fm worden kraakhelder gestreamed
nu de handsfree functie
je kan kiezen tussen een externe of interne mic beide meegeleverd
je belt de muziek fade weg en mijn maatje zijn voice mail klinkt helder over de speakers
andere vriend neemt wel op en al kletsend ervaren we dat het voor beide aangenaam verstaanbaar is
voor 129€ geen slechte koop mooi geluid goede ontvangst
  #4  
Oud 01-07-09, 12:26
wverveer wverveer is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 23
Standaard

Kan je ook op de radio skippen van en nr, wat afkomstig is van de iphone?

(als ik nu moet skippen, moet ik eerst de iphone uit zijn slaap halen, om vervolgens te skippen, het liefst laat ik hem gewoon in mijn zak zitten, en dat ik de rest via de radio doet, volgens mij doet een alpine 1xa dat zo, en het zou wel heeeel mooi zijn als de clarion dat ook doet, dan ga ik hem meteen halen)

en heeft hij wellicht een tel. boek, of evt, laatst gekozen nr's?
Reageren

Labels
a2dp, autoradio, bluetooth, clarion fb289rbt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen via auto radio Q-media jannuhs1 iPhone algemeen 0 27-07-10 22:54
bleutooth probleem bij auto radio hzl iPhone algemeen 11 02-03-10 17:56
Muziek: iphone op RT3 auto radio marcel landman Muziek, foto & video 4 16-09-09 11:12
iphone 3g op de auto radio bram2202 iPhone accessoires en onderdelen 1 30-04-09 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.