iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Livespeakr (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/38472-livespeakr.html)

Trnql 01-07-09 17:56

Livespeakr
 
Ik heb vorig jaar al een keer gelezen over de Livespeakr (Discount Portable iPod & iPhone Speakers, iPhone 3G, iPod Classic & Touch Folding Speakers, Personal iTouch External Travel Speakers, Phone Speaker System) en ik dacht meteen deze moet ik hebben. Het leek mij een goede speaker maar tot mijn verbazing heb ik geen topic over de Livespeakr kunnen vinden.
Is er überhaupt iemand die zo'n ding heeft besteld? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

brekelm 16-10-09 14:09

Livespeakr nog steeds niet in Nederland!?
 
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik kan 'm nergens op een NL site vinden. Via Amazon lukt niet omdat ze niet aan NL leveren, evenmin via de site van DGA zelf. Alternatief is bestellen via fromus2eu, de (Nederlandse) Ellen die USA produkten doorstuurt. Ik sta op het punt dat te proberen, maar twijfel omdat ik niet weet wat voor extra kosten je er nog een sbovenop krijgt en of het dan niet de moeite loont eventjes te wachten totdat de boxjes in NL te koop zijn.

carneirodesign 24-10-09 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brekelm (Bericht 368354)
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik kan 'm nergens op een NL site vinden. Via Amazon lukt niet omdat ze niet aan NL leveren, evenmin via de site van DGA zelf. Alternatief is bestellen via fromus2eu, de (Nederlandse) Ellen die USA produkten doorstuurt. Ik sta op het punt dat te proberen, maar twijfel omdat ik niet weet wat voor extra kosten je er nog een sbovenop krijgt en of het dan niet de moeite loont eventjes te wachten totdat de boxjes in NL te koop zijn.

Mp3, iPod, iPhone, iPhone 3G Mini speaker met oplader! - YourStuff.nl

Deze is ook zeer compact en heeft geweldig mooi geluid voor zo'n klein ding!

brekelm 24-10-09 12:46

Ik heb de knoop doorgehakt en heb de Livespeakr set in Amerika bij de makers besteld, afgelopen maandag. Gisteren (vrijdag) zonder enig probleem en zonder extra kosten werd het bezorgd: 100 dollar (80 voor de speakr set, 20 transportkosten), omgerekend was dat zo'n 64 euro.

Ik ben tevreden over de kwaliteit en het gemak, zeker als reissetje (waarvoor ik het bedoeld heb). Jammer is wel dat je geen indicatie hebt over hoe vol de batterij nog is. Maar de klank en het volume is zeker toereikend voor de hotelkamer en bij de kaarttafel.

carneirodesign 24-10-09 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brekelm (Bericht 373543)
Ik heb de knoop doorgehakt en heb de Livespeakr set in Amerika bij de makers besteld, afgelopen maandag. Gisteren (vrijdag) zonder enig probleem en zonder extra kosten werd het bezorgd: 100 dollar (80 voor de speakr set, 20 transportkosten), omgerekend was dat zo'n 64 euro.

Ik ben tevreden over de kwaliteit en het gemak, zeker als reissetje (waarvoor ik het bedoeld heb). Jammer is wel dat je geen indicatie hebt over hoe vol de batterij nog is. Maar de klank en het volume is zeker toereikend voor de hotelkamer en bij de kaarttafel.


pff. dat vind ik wel een hele hoop geld voor even wat muziek in je hotel kamer. Dan is dat kleine ding die ik heb toch wel een stuk chiller en voor de helft van de prijs. Hoe groot is zo'n livespeakr nou precies? Ziet er namelijk wel vrij groot uit.

brekelm 24-10-09 20:09

4 Bijlage(n)
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Het is voor mij ook wel gewoon een hebbedingetje, hoor :) Hier wat foto's trouwens, dan kun je de grootte ongeveer inschatten.

carneirodesign 24-10-09 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brekelm (Bericht 373822)
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Het is voor mij ook wel gewoon een hebbedingetje, hoor :) Hier wat foto's trouwens, dan kun je de grootte ongeveer inschatten.

Oja, dat ziet er op zich nog wel netjes uit!
Een gadget! Zo zie ik dat ding van mij ook...voor zo'n klein ding wel 30euro. Maar wel echt de moeite waard. Gebruik hem zo vaak :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.