//

Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal?

Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk kunnen wij nu ook zonder touwtjes in stereo muziek luisteren op onze iPhone, wat een weelde dankzij 3.0! Helemaal perfect als er ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-09, 01:06
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal?

Eindelijk kunnen wij nu ook zonder touwtjes in stereo muziek luisteren op onze iPhone, wat een weelde dankzij 3.0!
Helemaal perfect als er ook een microfoontje op zit zodat je gewoon kunt blijven bellen tussen het muziekluisteren door.

Er zijn een al aantal mooie stereo bluetooth headsets op de markt, maar niemand vertelt er bij of de play/pause/skip/talk functies wel worden ondersteunt door de knoppen op de headset zelf. UITPROBEREN DUS: Wie helpt mee?

Bij T-Mobile mocht ik de Bluetrek ST1 uitproberen maar na een telefoontje kon je niet meer pauzeren, skippen of starten. Heel lastig. In de handleiding stond zelfs dat de functies niet gegarandeerd worden.
Wie heeft er ervaring met bijv. de Altec Lansing Back Beat 906, de Sennheizer MM200 of MotoRokr 9S?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-09, 13:37
mscofield mscofield is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 15
Standaard

Zou een (bijvoorbeeld Jabra) headset met 1 oortje ook dezelfde dingen kunnen, behalve dan in mono?
Want vaak ondersteunen deze wel A2DP dus je kan wel muziek luisteren, maar je kan niet nummers skippen etc?

edit: vanaf OS 3.1 zou voicedial wel moeten werken met deze headsets toch?

Laatst gewijzigd door mscofield; 22-07-09 om 13:48.
  #3  
Oud 24-07-09, 18:19
TomD TomD is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard

Beste Juupke, ik ben ook nog op zoek naar de ideale BT stereo Headset. Ik heb uitgeprobeerd de SE HBH-IS800, een schitterende headset, heel klein en licht met een mooi geluid. acceptabele gebruiksduur. Echter, als je loopt met de headset in gebruik (muziek) dan verlies je heel vaak even contact. dus de muziek hapert hierdoor vaak. EN DAT IS STOREND joh. Ook als je je hoofd draait valt het geluid weg. Dus dat was em niet.
Vervolgend heb ik de Nokia BH-103 geprobeerd. Een goedkoop model dat 't prima doet. Omdat de basisunit op je borst hangt heb je niet zo vaak last van uitval zoals met de SE IS800, maar soms toch wel een beetje. Alleen is 't geluid van deze headset erg slecht. (wat kun je ook verwachten voor zoweinig geld?) Dus dat was em ook niet.
Een vriend heeft de Jabra 3010 uitgeprobeerd; die beviel erg goed qua geluid, maar de functied skippen enz doen 't niet. (ook niet op de SE en de Nokia trouwens) Daarom heeft die vriend de Jabra ook niet genomen.
Ik ben dus nog steeds op zoek naar de ideale BT Stereo Headset die en een mooi geluid geeft, en niet steeds wegvalt als je je beweegt, en waarmee je de functieknoppen kunt gebruiken.
Overigens las ik gisteren iets over de specifieke BT specificaties waaraan de 3G en de 3G-S voldoen, en die gebruiks-functies zouden eigenlijk wel moeten werken?!?!?!?!?!
Ik wacht op nieuwe testresultaten van IPhone Forum leden.
  #4  
Oud 31-07-09, 21:40
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Ik heb sinds gisteren die van Kensington in huis gehaald.

De eerste keer deed hij een beetje lastig om connectie te maken, maar nu bolt hij schitterend. Net even staan testen buiten, zolang er een line of sight was werkte hij tot op vlotjes 40 meter van de iPhone... Als het huis er dan tussen kwam viel hij wel direct weg.

op kleinere afstanden (25-30 meter) kon er zelfs een buitenmuur tussen...

Daarnaast alleen een paar problemen als de persoon die de iPhone vast had aan het rondholen was, dan was er een beetje hapering hoorbaar...

Het grootste nadeel vind dat ze relatief groot zijn... Maar dat is gedaan voor de grotere batterij (23u luisteren in een cycle 19u gesprekstijd)
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #5  
Oud 31-07-09, 23:13
TomD TomD is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard

beste Puck84,
Kun je ook vertellen of de functies als nummer-skip en start en stop ook werken?
  #6  
Oud 31-07-09, 23:29
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Op de Macbook werken beide, op de iPhone alleen de start/stop helaas.
  #7  
Oud 31-07-09, 23:39
TomD TomD is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard

Puck84,
Dankjewel.
TomD

Heb zojuist op internet de Jaybird JB-200 gevonden; Is een mooi, lichtgewicht apparaat dat goed werkt met de iPhone 3G. Maar, Jaybird stelt dat alleen de start-stop functie werkt; voor de andere functies zal er een aanpassing van Apple moeten komen.
Ik denk dat ik dit model ga proberen. Deze uitvoering bevalt mij wel.

Ik heb een heleboel hele slechte reviews gelezen over de Jaybird JB-200. Ga em dus niet kopen.

Laatst gewijzigd door King1987; 01-08-09 om 01:18. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #8  
Oud 08-08-09, 17:23
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

ik heb de senneheiser mm200 maar als ik hem verbind met mijn MacBook Air zeggen ze allebei dat ze verbinding hebben maar ik hoor helemaal niets.
weet iemand hoe dit kan? ik heb nog een bluetooth headset geprobeerd maar ook geen sucsess terwijl ze allemaal perfect werken op mijn iphone.
weet iemand hoe dit kan? alvast bedankt.
Reageren

Labels
bluetooth, draadloos, headset, oortjes, stereo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jabra stereo bluetooth headset "Clipper". Hionimi iPhone accessoires en onderdelen 4 17-10-10 16:02
Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen laptopleon Archief 3 28-10-09 17:55
Muziek: stereo bluetooth headset hankypanky Muziek, foto & video 4 14-10-09 16:00
Hardware: bluetooth stereo headset icm navigatie kal_el iPhone Navigatie 0 22-08-09 15:50
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset pontifex iPhone accessoires en onderdelen 1 31-10-07 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.