//

Xpal ipower2 Power on the Go

Xpal ipower2 Power on the Go discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een AP1200 ipower2 sleeve van Xpal gekocht om meer batterijcapaciteit te hebben onderweg maar deze werkt niet! Ondanks de opdruk "Works with iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-09, 14:51
on4vrt on4vrt is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Nieuwrode / Holsbeek
Berichten: 3
Thumbs down Xpal ipower2 Power on the Go

Ik heb een AP1200 ipower2 sleeve van Xpal gekocht om meer batterijcapaciteit te hebben onderweg maar deze werkt niet!
Ondanks de opdruk "Works with iphone 3G 8GB and 16GB" blijkt er een probleem op mijn iPhone 3G 16GB OS 3.0 .
Wanneer je de phone er in steekt schakelt deze continu tussen laden en niet laden met de gekende beep erbij !
Bij de fabrikant XPAL Power | Energizer Energi To Go geen reactie op mail naar support en sales en bij hcw.be : Uitgebreide keuze aan boeken, software en games ? Alle grote merken op één site! Het Computerwinkeltje in Mechelen waar ik de batterij kocht maken ze zich ervan af met te zeggen dat het mijn eigen schuld is omdat ik geupgrade heb naar 3.0 !!!!
Zij stellen dat de iPhone 3G origineel geleverd werdt met 2.2 en dat bij upgrade de eigenaar verantwoordelijk is voor het eventueel niet werken van deze accessoires ondanks het label "works with 3G"
Bijgevolg kunnen ze de batterij "na 2 dagen" NIET terugnemen.
GEEN SUPPORT EN GEEN SERVICE !!!!
Downgraden naar 2.2 of afwachten of het misschien wel werkt met 3.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-09, 17:28
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door on4vrt Bekijk bericht
Ik heb een AP1200 ipower2 sleeve van Xpal gekocht om meer batterijcapaciteit te hebben onderweg maar deze werkt niet!
Ondanks de opdruk "Works with iphone 3G 8GB and 16GB" blijkt er een probleem op mijn iPhone 3G 16GB OS 3.0 .
Wanneer je de phone er in steekt schakelt deze continu tussen laden en niet laden met de gekende beep erbij !
Bij de fabrikant XPAL Power | Energizer Energi To Go geen reactie op mail naar support en sales en bij hcw.be : Uitgebreide keuze aan boeken, software en games ? Alle grote merken op één site! Het Computerwinkeltje in Mechelen waar ik de batterij kocht maken ze zich ervan af met te zeggen dat het mijn eigen schuld is omdat ik geupgrade heb naar 3.0 !!!!
Zij stellen dat de iPhone 3G origineel geleverd werdt met 2.2 en dat bij upgrade de eigenaar verantwoordelijk is voor het eventueel niet werken van deze accessoires ondanks het label "works with 3G"
Bijgevolg kunnen ze de batterij "na 2 dagen" NIET terugnemen.
GEEN SUPPORT EN GEEN SERVICE !!!!
Downgraden naar 2.2 of afwachten of het misschien wel werkt met 3.1
Jij kan dit normaal binnen de 7 dagen kostenloos omruilen of u geld terug eisen
Hang zeg je dat je test aankoop of 4040 (vtm) er bij haalt
Oefen maar wat druk uit !!

3G is 3G maakt niet uit welke firmware erop staat
Reageren

Labels
batterij, hcw, iphone3g, ipower2, xpal



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Xpal/Energizer XP4001 joepmeeuwissen iPhone accessoires en onderdelen 0 01-07-10 19:27
Afstandsbediening: L5 of POWER A? jamy015 iPhone accessoires en onderdelen 0 18-05-10 19:52
Storm Power Pack montesqieu iPhone accessoires en onderdelen 0 12-12-08 16:08
Power Slider for iPhone™ 3G nicosomers iPhone accessoires en onderdelen 3 18-11-08 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.