//

Goedkope oplossing auto navi+audio+bellen zonder inbouw

Goedkope oplossing auto navi+audio+bellen zonder inbouw discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou sinds vorige week terug uit Italië.....heb de Iphone incl. Navigon/houder/lader intensief gebruikt...had een Pioneer autoradio met BT in de huurauto dus was erg handig, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-09-09, 17:00
cmore cmore is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Nou sinds vorige week terug uit Italië.....heb de Iphone incl. Navigon/houder/lader intensief gebruikt...had een Pioneer autoradio met BT in de huurauto dus was erg handig, maar het kleine BT apparaatje dus niet hoeven gebruiken...Navigon stuurde me wel af en toe naar erg ongemakkelijke plekken wat tot de nodige frustraties leidde, uiteindelijk 1275 km gereden en 95% vd tijd ging het prima, zelfs in downtown Florence en Rome....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-09-09, 17:14
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruce27 Bekijk bericht
kan de iPhone in dit system ook horizontaal gebruikt worden? het lijkt me zo'n kleine ondersteuning. Wat overigens wel goed is ivm warmte afvoer want de iP wordt icm navigatie nogal warm zegt men. Dus hoe minder rugdekking, des te beter.
Hoe bevalt trouwens de lader qua capaciteit tegelijk met navigatie of kom je met een lege accu aan...
bvd!
Beter laat dan nooit: je kan je iPhone (natuurlijk!) ook horizontaal gebruiken in dit systeem, maar wat je zegt van kleine bedekking achteraan klopt niet: de iPhone is helemaal bedekt.
De lader werkt prima, laadt ook echt op dus je zal niet met een lege batterij aankomen. Ik vind 'm persoonlijk wel nogal kort, maar het is natuurlijk zo'n kabel die je door te ontrollen wat kan uitrekken dus probleem opgelost
  #43  
Oud 09-09-09, 13:47
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

@WDS001: jij gebruikt de lader van dealextreme en deze laadt goed en iPhone komt niet leeg? Dan zal ik me ook zo es een bestellen. Bluetooth setje zou onderweg zijn.
  #44  
Oud 09-09-09, 14:53
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridsel Bekijk bericht
@WDS001: jij gebruikt de lader van dealextreme en deze laadt goed en iPhone komt niet leeg? Dan zal ik me ook zo es een bestellen. Bluetooth setje zou onderweg zijn.
Inderdaad, ik heb het nog niet tijdens lange ritten geprobeerd, maar als ik het probeerde werd de batterij altijd opgeladen..
  #45  
Oud 10-09-09, 13:35
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Heb ook een andere geprobeerd nu en telefoon laadt ook bij bij gps bebruik nu. Straks gps + iPod eens proberen.
  #46  
Oud 18-09-09, 12:08
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik heb mijn Bluetooth ontvanger ook gekregen. Een hele nacht via USB opgeladen. Rode led lichte wel degelijk op. Nu krijg ik hem wel niet aan. Dat moet toch via de centrale knop? Nog iemand met dit probleem?
  #47  
Oud 18-09-09, 19:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridsel Bekijk bericht
Ik heb mijn Bluetooth ontvanger ook gekregen. Een hele nacht via USB opgeladen. Rode led lichte wel degelijk op. Nu krijg ik hem wel niet aan. Dat moet toch via de centrale knop? Nog iemand met dit probleem?
Inderdaad via de Centrale knop. Blijven drukken tot het blauw en rood tegelijk wordt en je het apparaat kan zien met je iPhone.
  #48  
Oud 22-09-09, 18:57
koenverbruggen koenverbruggen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik heb m nu ook besteld hoop m snel te ontvangen. Ik. Heb ook meteen zo'n set sokke gekocht en een extra sync kabel
totaal 13 euro ik snap niet dat ze er nog winst op maken

Laatst gewijzigd door koenverbruggen; 27-03-10 om 00:39.
  #49  
Oud 22-09-09, 21:22
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenverbruggen Bekijk bericht
Ik heb m nu ook besteld hoop m snel te ontvangen. Ik. Heb ook meteen zo'n set sokjes gekocht en een extra sync kabel
totaal 13 euro ik snAp niet dat ze er nog winst op maken ja ik weet dat de kwaliteit minder is. Maar als ik alleen voor €1 een synckabel koop moeten hun toch verzendkosten betalen...
De kwaliteit is niet slecht hoor. En die kabeltjes kosten geen euro in China, misschien 20 cent. Ik verstond eerst ook niet hoe ze er winst op konden maken, maar je krijgt er zo een factuurtje bij op de envelop met de prijzen in Honkongse dollar en je ziet wel dat ze er nog winst op (kunnen) maken.
  #50  
Oud 26-09-09, 20:00
bokje bokje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Hi,

Ik zoek naar een oplossing om mijn iPhone aan te sluiten op mijn Seat Leon stereo. Ik ben zelf totaal niet autotechnisch. Is het makkelijk om zelf de oplossing die in deze thread besproken wordt aan te sluiten?

O ja, ik heb geen AUX in op mijn autoradio...

Elke hulp is welkom.

Dank,
Stijn
  #51  
Oud 26-09-09, 20:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bokje Bekijk bericht
Hi,

Ik zoek naar een oplossing om mijn iPhone aan te sluiten op mijn Seat Leon stereo. Ik ben zelf totaal niet autotechnisch. Is het makkelijk om zelf de oplossing die in deze thread besproken wordt aan te sluiten?

O ja, ik heb geen AUX in op mijn autoradio...

Elke hulp is welkom.

Dank,
Stijn
Zonder Aux in zal je de Bluetooth-ontvanger niet kunnen aansluiten op je radio..
  #52  
Oud 26-09-09, 20:28
koenverbruggen koenverbruggen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 27
Standaard

als je radio nog redelijk nieuw is is er kans dat er al bluetooth ingebouwd zit, dat kun je waarschijnlijk zien in de handleiding
  #53  
Oud 09-11-09, 22:11
Maartenombe's schermafbeelding
Maartenombe Maartenombe is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: @myiPhone
Berichten: 32
Standaard

Vandaag binnengekregen! Nog geen tijd om te testen, komt morgen. Weet iemand of je de mic wat harder kan zetten? Want ik denk en ben bang dat de mic niet echt super hard is, aangezien het maar een klein gaatje is. Heeft iemand daar goede ervaringen mee?
  #54  
Oud 10-11-09, 00:12
koenverbruggen koenverbruggen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 27
Standaard

Mwah vind t ding niet echt sUper bij mij verbind hij ook niet automatisch en ik moet er aan denken om m uit te zetten en op te laden. Voor mij is het niet de beste oplossing maarja voor 8€ mag ik niet klagen. En nee de mic. Kun je niet harder zetten, en het volume van de muziek of navigatieinstructies kun je ook niet meer vanaf je iPhone regelen dat moet op de ontvanger of autoradio
  #55  
Oud 10-11-09, 13:08
Naeblish Naeblish is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen, meteen uitgeprobeerd. Het duurt nogal lang voordat het bluetooth apparaatje gedetecteerd word, en meestal moet ik via mijn iphone ook het apparaat "vergeten" en dan weer connecten, te veel moeite wat ik zeker geen 2x per dag ga doen. Ik bel zelden in de auto dus ik verbind mijn radio gewoon direct via een aux kabel om muziek te luisteren. Geluid kwaliteit is niet super maar vind het wel te doen.

De lader werkt gewoon prima, net als de houder. Probleem met de houder is echter dat deze ontzettend gaat trillen (zit aan mijn raam), op een slechte weg zelfs zo erg dat door het schudden hij continue naar het volgende nummer springt . Nu kan ik dat waarschijnlijk wel uitzetten, maar het trillen lijkt me zowiezo niet erg goed voor de iphone. Hebben jullie hier ook last van?

Laatst gewijzigd door Naeblish; 10-11-09 om 13:11.
  #56  
Oud 28-11-09, 00:58
Sterke-Jerke Sterke-Jerke is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Verwegistan
Berichten: 77
Standaard

Wat is de kwaliteit van die bluetooth adapter thuis op de stereo? En wat is het bereik?
  #57  
Oud 27-12-09, 19:56
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Bij mij is de autolader inmiddels al kapot Gelukkig betaal je er zeer weinig voor, dus ik denk dat ik maar eens een andere zal kopen.
  #58  
Oud 12-01-10, 18:09
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Bij mij is de autolader inmiddels al kapot Gelukkig betaal je er zeer weinig voor, dus ik denk dat ik maar eens een andere zal kopen.
Hey ik had een vraagje. Heb zojuist een andere besteld ook via DealExtreme (https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15618). Wat voor mij erg belangrijk is dat hij ook oplaadt als je aan het navigeren bent, wil dus niet zonder batterij te komen zitten. Kan je bevestigen dat dat nog steeds zo was, ook al is hij nu kapot?

Verder had jij volgens mij die autohouder ook besteld? Nooit eruit gevallen en het geld waard? Wil hem namelijk graag gaan bestellen. Alleen wel even bevestiging krijgen natuurlijk, ook al is het geld de gok in principe wel waard. Toch even zeker weten natuurlijk.
  #59  
Oud 12-01-10, 18:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

De lader kon voldoende opladen, dus daar geen probleem. De autohouders is inmiddels echter ook kapot. Niet omdat het niet stevig genoeg is, maar omdat het te stevig is. De arm van de autohouder was namelijk van nogal een redelijk dikke metalen buis, waardoor die moeilijk te plooien is en een beetje is losgekomen van het voetstuk. Dit is echter makkelijk te lijmen dus eigenlijk ook niet echt een probleem.
  #60  
Oud 12-01-10, 18:41
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
De lader kon voldoende opladen, dus daar geen probleem. De autohouders is inmiddels echter ook kapot. Niet omdat het niet stevig genoeg is, maar omdat het te stevig is. De arm van de autohouder was namelijk van nogal een redelijk dikke metalen buis, waardoor die moeilijk te plooien is en een beetje is losgekomen van het voetstuk. Dit is echter makkelijk te lijmen dus eigenlijk ook niet echt een probleem.
Dat is mooi dat hij goed genoeg oplaadt, heb in meerdere topics al gelezen dat je tijdens het navigeren toch met een batterij kwam te zitten die maar niet 100% werd. Mocht die ene die ik besteld heb niet goed genoeg zijn, kan ik die van jou even bestellen.

Heb de autohouder sowieso zojuist even besteld. Hoop dat hij me bevalt, was al een tijdje opzoek naar een goede en voor de prijs kon ik hem niet laten liggen na de reviews in dit topic en op de site. Las ook al dat hij perfect in een Golf IV kan dus dat komt goed uit! Hou jullie op de hoogte.
Reageren

Labels
a2dp, auto, bluetooth, iphone 3g, navigatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carkit. navi+audio+bellen met inbouw Cogy iPhone accessoires en onderdelen 20 05-10-10 18:23
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? MCNO Internet in buitenland (roaming) 2 13-09-10 16:20
Auto lader en audio mgelijkheid. RKruissen iPhone accessoires en onderdelen 3 14-07-09 13:22
Iphone 1.1.2 Unlock **Goedkope oplossing** Basci Unlock [archief] 54 20-03-08 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.