//

iPhone Accessoires vragen over kabels en hoesjes?

iPhone Accessoires vragen over kabels en hoesjes? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht binnenkort eindelijk mijn 2e Iphone, de 3GS te ontvangen en heb al zitten zoeken op het forum, maar ben nog niet zeker. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-09, 11:36
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard iPhone Accessoires vragen over kabels en hoesjes?

Ik verwacht binnenkort eindelijk mijn 2e Iphone, de 3GS te ontvangen en heb al zitten zoeken op het forum, maar ben nog niet zeker.

Ik heb de 1e generatie Iphone gehad, daar heb ik nog kabels en een dck van, werken die ook met de 3GS?

Ik heb ooit gelezen dat de afmetingen van de hoesjes e.d. afwijkend waren, zijn de 3G en de 3GS wél identiek? Ik wil er vanaf dag 1 namelijk een bescherming opdoen.

THX.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-09, 16:16
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

De 3G en 3GS zijn kwa uiterlijk wel indentiek. Mijn vriend heeft 3G en ik sinds kort 3GS. Zijn hoesjes passen ook op mijn nieuwe iPhone 3 GS.
Ik zou eerst bodyguardz aanbrengen tegen krassen. Heb ik zelf ook gedaan. Ik heb gehaald bij iPhone, iPod, HTC, GSM, TomTom, notebook, netbook accessoires - AccessoirePlaza.nl 19,75 euro en daarna kan je leuke hoesjes in verschillende kleurtjes kopen die je maar wilt. De iPhone is dan in iedergeval beschermd tegen krassen.

Iphone 3g hoesjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync kabels spitfire1990 iPad algemeen 1 14-09-10 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:17.