//

Ervaringen met een USB-autolader die *snel* laadt?

Ervaringen met een USB-autolader die *snel* laadt? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een simpel Brodit iPhone-houdertje met lader voor in de auto gekocht. Het ding werkt, de iPhone geeft het karakteristieke knerpende toontje als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-09, 23:35
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard Ervaringen met een USB-autolader die *snel* laadt?

Ik heb onlangs een simpel Brodit iPhone-houdertje met lader voor in de auto gekocht. Het ding werkt, de iPhone geeft het karakteristieke knerpende toontje als hij wordt aangesloten, en de groene batterij verschijnt op het scherm. Maar hij laadt wel enorm langzaam... als de iPhone constant aanstaat bij het navigeren kan de lader het niet bijbenen.

Ik heb net die Belkin mini-lader bij de Apple store besteld, bij deze staat apart aangegeven dat hij de iPhone wel snel kan laden. Helaas hebben jullie allemaal hetzelfde idee gehad en is het ding inmiddels voorlopig niet leverbaar Ik ga binnenkort op vakantie dus ik kan helaas niet meer op de Apple store wachten.

Heeft er iemand hier ervaring met een USB autolader die de iPhone *snel* oplaadt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-09, 23:54
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

nou daar ben ik toevallig ook op zoek naar
welke auto lader kan ik het beste kopen die snel laat

gr
  #3  
Oud 31-07-09, 07:22
Robbee Robbee is offline
• iOS 13.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Ik heb een Brodit houder die tijdens het navigeren en muziek luisteren de batterij wel naar 100% brengt. Die houder was inclusief die door Apple goedgekeurde sigarettenplug, ik geloof dat die Powervault heet, maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij levert Brodit die er altijd bij.

Edit : het ding heet PowerJolt en is van Griffin.

Laatst gewijzigd door Robbee; 31-07-09 om 11:44.
  #4  
Oud 31-07-09, 10:34
lineout lineout is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Heb een lader van sweex van 7 euro die krachtig genoeg is om goed en snel te laden
Is een sigarettenplugstekker met usb uitgang waar je nog wel je eigen snoertje in moet steken.
  #5  
Oud 02-08-09, 00:19
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

Bedankt voor de tips. Ik heb een Griffin Powerjolt geregeld; niet de SE-versie met het vaste iPhone-snoer, maar de gewone met een USB-socket. Deze werkt ook prima, ik heb er vandaag 4 uur mee genavigeerd en de batterij was na afloop nog steeds helemaal vol.

Als ik het dingetje van Apple krijg laat ik nog wel weten hoe die werkt, ik denk dat ik een van de twee permanent achter het dashbord monteer zodat ik van het kabeltje af ben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op? martwout iPhone accessoires en onderdelen 7 20-07-12 20:29
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 01:48
USB Autolader laadt 2 op de 10 keer niet, voorheen was alles oke forrestgumpx iPhone accessoires en onderdelen 3 15-10-09 13:39
kleinste usb autolader rikkie123 iPhone accessoires en onderdelen 1 29-09-09 23:32
IPHONE laadt niet op in nieuwe autolader freddyfingers iPhone algemeen 0 14-01-09 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.