//

Iemand ervaringen met deze accu? soltix

Iemand ervaringen met deze accu? soltix discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben deze accu tegen gekomen tijdens het surfen op het web en kwam deze accu tegen. Het is een accu die door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-09, 16:53
r.steffin r.steffin is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: leiden
Berichten: 3
Standaard Iemand ervaringen met deze accu? soltix

Hallo allemaal,

Ik ben deze accu tegen gekomen tijdens het surfen op het web en kwam deze accu tegen. Het is een accu die door zonlicht dmv solar opgeladen
wordt maar je kan hem ook gewoon met je iPhone lader of usb opladen.
Mijn vraag heeft iemand ervaring met dit product?





Groet Rene
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-09, 16:13
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

ik heb hem zelf niet maar ik denk dat je hem kan opladen met je standaard witte iphone dock kabel wegens die sleuf in de onderkant maar ik weet het niet zeker.
  #3  
Oud 09-08-09, 14:21
Dropkikker Dropkikker is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 68
Standaard

Ik heb deze ook besteld, maar nu is mijn iphone kapot..

Ik had de zonneoplader er eventjes ingeplugd en na een minuutje deed de telefoon niets meer..

Puur toeval of??
  #4  
Oud 12-08-09, 10:26
r.steffin r.steffin is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: leiden
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dropkikker Bekijk bericht
Ik heb deze ook besteld, maar nu is mijn iphone kapot..

Ik had de zonneoplader er eventjes ingeplugd en na een minuutje deed de telefoon niets meer..

Puur toeval of??
Balen zeg, maar komt het ook door deze accu?
  #5  
Oud 12-08-09, 12:36
Dropkikker Dropkikker is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 68
Standaard

Tsja, zeg het maar.. Ik kreeg een mailtje van Pro Assist dat de telefoon eind deze week retour komt en dan hoop ik ook dat ze me kunnen vertellen wat er kapot was.

Ik neem geen risico meer met deze zonneoplader en gebruik deze dan ook niet meer..
  #6  
Oud 12-08-09, 13:27
r.steffin r.steffin is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: leiden
Berichten: 3
Standaard

Ok weet ik genoeg
  #7  
Oud 15-08-09, 16:18
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Ik heb deze gekocht op ebay is exact dezelfde incl verzendkosten maar 14,50

iPhone 3G Solar External Backup Battery Charger Pack - eBay, Other Mobile Phone Chargers, Mobile Phone Chargers, Mobile Home Phones. (Eindtijd 25-aug-09 18:26:41 CEST)





[h1]iPod / iPhone 3G Solar External Backup Battery Charger Pack[/h1]

White iPhone 3G Solar External Backup Battery Charger Pack.Can be charged via the built in Solar panel or using your Sync cable or or Mains Charger. Highly effecient solar panel with a 15% capture power rating.Solar energy board: 5V/ 45mAHigh capacity of rechargeable polymer battery: 800mAhThis charger will not overcharge your iPhone (built-in reverse circuit protection) and is compatible with Apple's all iPhones and iPods



Gebruik hem nu al een tijdje probleemloos je kan hem oplagen via de zon of via je eigen witte kabel echt super voor extra stroom backup als je die nodig hebt
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB

Laatst gewijzigd door gserban; 15-08-09 om 16:21.
  #8  
Oud 24-08-09, 03:26
tebs tebs is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Iemand anders hier ervaring mee wilde deze namelijk voor mijn 3gs aanschaffen
  #9  
Oud 24-08-09, 07:53
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

We hebben hier 3 iphone's #gs in huis me vrouw ik en me dochter en alle 3 hebben die vanebay gekocht voor 14,50 en werktsuper nu al 2 maanden probleem loos dagelijks in gebruik en heb al die tijd al geen stroomsnoer meer gebruikt
  #10  
Oud 28-08-09, 13:03
tebs tebs is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb die van mij bij Soltix besteld, ik heb nogal slechte ervaringen met ebay/marktplaats (gebruikte artikelen ipv nieuw, geen garanties etc) dus toch maar gewoon bij soltix zelf besteld.

Vandaag ontvangen, ik had hem gisterochtend besteld. Wat een groot pluspunt is, is dat het pakje gewoon door de brievenbus kan dus niet nodeloos wachten op levering etc.

Meteen maar aangesloten op de iphone en hij begon meteen het toestel op te laden.
Waar ik het meest tevreden over ben is het feit dat je de accu ook gewoon thuis aan netvoeding kunt opladen, of via usb. Je hebt in weze dan altijd een extra accu op zak als je de deur uit gaat. Na paar uurtjes laden heb ik hem op de iphone gehangen. Hij laadt zelfs iets meer op als 50% dus dat vond ik ook een plus, vaak zijn verkopers hier niet helemaal eerlijk in, en om te zien dat ze dit keer zelfs minder optimistisch zijn dan de werkelijkheid komt nogal verassend over.

Dik tevreden nu nog een passende hoes, want ik weet niet hoe snel de zonnecellen kunnen beschadigen.

Edit: voor geïnteresseerden ik heb die van mij hier besteld: www.soltix.nl

Laatst gewijzigd door tebs; 28-08-09 om 13:24. Reden: aangegeven welke site
  #11  
Oud 28-08-09, 13:14
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

@tebs Ebay is geen marktplaats dus die vergelijking slaat kant nog wal.

1) je hebt kopersbescherming en koopt gewoon via paypal
2) als er iets niet in orde is krijg je gewoon 100% terug
3) Als er op ebay vermeld wordt dat iets nieuw is is het ook nieuw dus dat van gebruikte artikelen slaat nergens op.

Dus ga aub voortaan niet meer ebay met marktplaats vergelijken want dat is net als appels met peren vergelijken ik koop nu al meer dan 12 jaar items op ebay en ben daar zeer tevreden over en ja ik heb ook wel eens probleempjes gehad in die 12 jaar maar die zijn altijd netjes opgelost.


Inmiddels hebben wij de zonne cellen van Ebay nu al 3 maanden super werkend en nog nooit een kabel meer nodig gehad om op te laden en laat zelfs op tot 70% en is binnen 1.5 uur weer vol als deze in het licht heeft gelegen dus wij zijn dik tevreden over onze aankopen op Ebay!

p.s
En die van ons kan je ook aan de netvoeding hangen of aan de usb aansluiting van laptop maar dat is niet eens nodig omdat hij binnen 1.5 uur gewoon vol is en groen brand dat hijis opgeladen.

Laatst gewijzigd door gserban; 28-08-09 om 13:20.
  #12  
Oud 28-08-09, 13:20
tebs tebs is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Ja ik vergelijk ze ook niet ik stel enkel dat ik wat betreft beide verkoopkanalen problemen heb ondervonden bij eerdere bestellingen. Dat beide kanalen niet hetzelfde zijn en dat ebay wellicht meer bescherming biedt als marktplaats heb ik nooit ontkend danwel aangehaald.
  #13  
Oud 28-08-09, 15:40
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

je zegt toch zelf letterlijk "ik heb nogal slechte ervaringen met ebay/marktplaats (gebruikte artikelen ipv nieuw, geen garanties etc)"

Dus je spreekt voor beide pratijen dat ze gebruikte waren ipv nieuw verkopen en dat je geen garantie zou hebben op goederen die je bij ebay koopt dit is ook niet waar want je krijgt bij dit soort verkopers gewoon netjes een factuur erbij

maar goed we gaan hier offtopic maar kan er gewoon niet tegen als iemand zulke dingen beweert over Ebay terwijl dat allemaal ingedekt is
  #14  
Oud 28-08-09, 16:42
tebs tebs is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Dit wordt inderdaad offtopic maar toch even een reactie wat ik stelde was respectievelijk natuurlijk, ik somde een aantal ervaringen die ik heb gehad. Het lijkt mij niet echt belangrijk om per site aan te geven welk probleem ik had was alleen om aan te geven dat het mijn voorkeur niet heeft.

Ontopic: weet iemand of er een pouch of iets dergelijks te koop is voor deze laders.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met deze site?? gangster2 Koopinformatie Nederland 3 22-05-11 13:40
Soltix: Ervaringen? EricS Koopinformatie Nederland 27 05-03-10 15:31
Ervaringen met deze iPhone batterij? bruut iPhone accessoires en onderdelen 4 20-04-09 23:54
Ervaringen met deze advertentie? mister x Archief 1 31-07-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.