iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   "Bose" SoundDock By Action ;) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/41381-bose-sounddock-by-action.html)

jamboman 10-08-09 17:55

"Bose" SoundDock By Action ;)
 
1 Bijlage(n)
Bij de Action is een Bose achtige SoundDock te koop voor 8 euri. En er komt goed geluid uit :p

Ik denk ik meld het ff, ik hoop dat ik niet al in herhaling val.

Groet Richard

iScorpio 11-08-09 11:38

Wordt de iPhone hierin ook automatisch opgeladen? Ben daar wel benieuwd naar omdat er in het verleden wel eens is voorgekomen dat 'goedkope' docks voor een kapotte iPhone konden zorgen door verkeert opladen.

iMario 11-08-09 12:00

Echt van Bose of nep spul?

iScorpio 11-08-09 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 336627)
Echt van Bose of nep spul?

Haha, wat verwacht je nu voor 8 euro :p

iMario 11-08-09 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 336630)
Haha, wat verwacht je nu voor 8 euro :p

Zie nu pas ''Bose achtige'' staan, nep dus. Dan hoef ik hem niet nee.

macdotcom 11-08-09 12:29

Dus als het een 'echte Bose' is, is dat meteen een garantie voor kwaliteit?
Man, laat me niet lachen. Bose is helemaal echt niets alleen een marketing verhaal waarvoor je tien keer teveel betaald. Je moet je oren leren luisteren naar kwaliteit en dan merk je vanzelf dat kwaliteit niet 'te' veel hoeft te kosten.
Tsja.... dan staat er helaas voor jou geen Bose op, maar dan weet je in ieder geval dat je iets fatsoenlijks in huis hebt.

(Overigens geldt dit voor allen Bose producten).

JSchilders 11-08-09 12:41

Ik zou er mijn iPhone niet in durven zetten. De iPhone is best selectief met laders.

Was er pas geleden niet nog een verhaal van een autolader van de Action die een iPhone helemaal sloopte?

vaagventje 11-08-09 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macdotcom (Bericht 336647)
Dus als het een 'echte Bose' is, is dat meteen een garantie voor kwaliteit?
Man, laat me niet lachen. Bose is helemaal echt niets alleen een marketing verhaal waarvoor je tien keer teveel betaald. Je moet je oren leren luisteren naar kwaliteit en dan merk je vanzelf dat kwaliteit niet 'te' veel hoeft te kosten.
Tsja.... dan staat er helaas voor jou geen Bose op, maar dan weet je in ieder geval dat je iets fatsoenlijks in huis hebt.

(Overigens geldt dit voor allen Bose producten).

haha wat kunnen mensen in een paar zinnen toch een hoop onzin uitkramen:cool:

JSchilders 11-08-09 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje (Bericht 336657)
haha wat kunnen mensen in een paar zinnen toch een hoop onzin uitkramen:cool:

Vergeet niet om je Bose installatie aan te sluiten met Monster kabels voor een nog betere kwaliteit..

iScorpio 11-08-09 13:12

Zullen we weer on-topic gaan!

Idsp 11-08-09 13:58

werkt deze ook met de iphone 3g

// Edit:

Ja dus, heb er net nog even een op gehaald geluid valt mij mee voor 8 euro :)

iPhone laad ook gewoon op

marcelca 18-08-09 12:31

Weet iemand de preciese naam/ merk. Action had hem namelijk niet meer en dan kan ik hem misschien terug vinden op internet.

jamboman 28-08-09 12:46

Action heeft ze weer ;)
 
2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcelca (Bericht 339709)
Weet iemand de preciese naam/ merk. Action had hem namelijk niet meer en dan kan ik hem misschien terug vinden op internet.

Ben ff weg geweest. Ik ga nl. momenteel vreemd met een HTC Touch Pro 2. Bevalt er goed !!! :D

Bij mijn Action zij ze weer volop.

- Er gaan 4 AA batterijen in
- Mijn 2G wordt niet opgeladen
- Ik zal binnenkort ff kijken of een 3GS er ook op kan (in bestelling) en terug koppelen

Grrr Richard


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.