//

Mobistar en het Iphone zakje

Mobistar en het Iphone zakje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik hoop dat ik deze topic in het juist onderdeel aanmaak. Ik voel me namelijk 'bedrogen' door Mobistar. Ik heb nu ongeveer een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-09, 00:02
W34p0ns W34p0ns is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Angry Mobistar en het Iphone zakje

Hoi allemaal,

ik hoop dat ik deze topic in het juist onderdeel aanmaak.
Ik voel me namelijk 'bedrogen' door Mobistar.
Ik heb nu ongeveer een 1.5 week mn 3GS, en natuurlijk wou ik hier zo snel mogelijk een mooi en praktisch tasje voor waarin ik hem kon opbergen.
Nu ga ik naar de Mobistar Center hier in de stad (Lommel), waar ik er 1tje zie hangen...
Het was een zwart 'leder'achtig, met vanbinnen wat fijn stof en een brede elastiek die het wat gemakkelijker maakt om de Iphone uit zn zakje te halen.
De prijs van dit zakje, van het Valanta, was €25.
Nu, voor een product van +-€600 in te bewaren had ik er dit wel voor over.
Nu ging ik vandaag naar Hasselt, zat ik wat rond te kijken voor een full body protector, stap ik daar een Mobistar Center binnen, zie ik KNAL hetzelfde zakje hangen, voor maar €12...
Heb ik dus meer als de helft teveel betaald, hoe kan dit?
Moeten ze in elk Mobistar Center niet dezelfde prijs hebben, of op zn minst toch ongeveer
Ik heb hier dan ook een foto van gemaakt, en ben aan het denken om in Lommel eens terug binnen te stappen en vragen om uitleg..

Ik heb jammer genoeg toen bij aankoop van dat zakje geen bonnetje ontvangen waarmee ik kan aantonen dat ik hem daadwerkelijk daar heb gekocht...

Weet iemand wat ik hier best mee kan doen?

Ik weet het, voor sommige is het 'maar' €12, maar toch...


Grtz

Laatst gewijzigd door W34p0ns; 14-08-09 om 00:03. Reden: Locatienaam bijvoegen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-09, 00:48
giallorossi giallorossi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

franchising denk ik zo.
oftewel: het bedrijf "leent" de naam/formule mobistar maar heeft gewoon een eigen eigenaar die zelf ook dingen kan beslissen.
  #3  
Oud 14-08-09, 11:02
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Idd, het gestandardiseerd antwoord van "dan had u hem daar moeten kopen en ni ier he menéér"... zul je wss horen passeren als je van uw paretten gaat maken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar saaiko Orange 70 02-01-11 15:41
iPhone 1e gen.: Hoe zit het met Mobistar unlock? timbeullens Unlock 5 06-08-09 09:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.