iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   luidsprekers (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/42112-luidsprekers.html)

marianne 20-08-09 20:29

luidsprekers
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede luidspreker voor mijn Iphone 3G.
Het zou mooi zijn dat ik hierop via de Wi-Fi mijn muziek kan afspelen en dat ook mijn telefoon gewoon blijft werken.
Goed geluid :rolleyes: is natuurlijk ook niet verkeerd.
Heeft iemand advies of ervaring, waar ik op moet letten of zijn er nog extra opties op te krijgen zoals aansluiten van 2 phones.

m.vr.gr.Marianne

Leili 23-08-09 23:41

Misschien is een soundclipje een oplossing?

soundclip speaker iPhone 3G, iPhone accessoires, cases, speakers,...

PeterTe 24-08-09 00:22

Hier; iPhone Speakers > iPhone en iPod touch accessoires > iPhoneclub Shop

lteunis 24-08-09 08:26

Mis in dit lijstje tch wel de Bose Sounddock. Ongeevenaarde kwaliteit qua geluid.

PeterTe 24-08-09 11:01

Moet wel een beetje betaalbaar zijn toch? :p

MD1976 25-08-09 12:32

Ikzelf heb lang gezocht naar een goed klinkende sounddock.
De Zeppelin van B&W vond ik qua klankkleur de beste, maar door zijn formaat niet mobiel genoeg, ben dan maar voor de Bose Sounddock gegaan, deze klinken echt voortreffelijk, warme klank en méér dan voldoende vermogen, een aanrader! En met de oplaadbare battrij neem je deze zo mee de tuin in zonder met kabels te moeten zeulen.

A.vos62 25-08-09 14:22

Kunnen we eventueel niet zelf de geluid hoger instellen? Of eventueel zou ik ook graag een Luidspreker willen aanschaffen hebben jullie enig idee welke de beste zal zijn?

foto-ed 11-10-09 16:14

De soundsticks van Harman Kardon schijnen het ook heel goed te doen. Zoek maar eens op youtube en kijk ook eens op kieskeurig.... Morgen komen die van mij binnen als het goed is....

marianne 11-10-09 16:17

Laat ik nu net gisteren de jbl on stage 400 hebben gekocht. Wat een geluid!! super een goede keuze gelukkig. :D gr.Marianne

foto-ed 11-10-09 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marianne (Bericht 364377)
Laat ik nu net gisteren de jbl on stage 400 hebben gekocht. Wat een geluid!! super een goede keuze gelukkig. :D gr.Marianne

Ik zat ook eerst te twijfelen tussen de JBL spot en de soundsticks. Uitendelijk dus voor de soundsticks gekozen. Ga hem gebruiken voor de computer en iPhone/iPod op feestjes. Ik zal mijn bevindingen hierop vermelden.

foto-ed 12-10-09 21:02

Ik heb de soundsticks nu thuis en kan hem helaas nog niet vol gebruiken. Ik kan echter nu al melden dat het geluid super is! Het is eigenlijk een set voor aan een computer maar aan een iPhone of iPod werkt hij ook goed. Echt een superset!!

carneirodesign 24-10-09 12:29

Deze ontbreekt: Mp3, iPod, iPhone, iPhone 3G Mini speaker met oplader! - YourStuff.nl


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:28.