SkullCandy voor mn Iphone 3gs? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik wil graag een SkullCandy koptelefoon kopen, maar wel 1 met de zelfde functionaliteit als de standaard oordopjes van de Iphone. Dus inclusief de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SkullCandy voor mn Iphone 3gs?
Hallo!
Ik wil graag een SkullCandy koptelefoon kopen, maar wel 1 met de zelfde functionaliteit als de standaard oordopjes van de Iphone. Dus inclusief de 1x klik=pauze, 2x klik=volgende, 3x klik=vorige, en de spraak functie... Heeft iemand enig idee of dit uberhaupt bestaat en zoja, waar kan ik ze vinden??? Groet, Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
er is een adapter te koop die dat alles kan, maar die zit dan niet op de dezelfde hoogte als de originele van Apple.
iLuv iEA15 Headphone iPod Remote Adapter with VoiceOver verder is er naar mijn weten maar een merk die dat standaard en werkend heeft op inner ear headphons, de rest werkt alleen met volume of doorzappen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga eens zoeken ofzoiets in BENELUX of desnoods Europa te vinden is Alleszins dank u wel!
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
skullcandy | jarule | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 29-07-10 14:33 |
Skullcandy "Terje Nine" | Stiruam | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 04-02-10 19:21 |
Skullcandy Headphones G.I | EvE eric | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 11-03-09 16:51 |
|
|