//

Headset gevonden, laden zonder doc?

Headset gevonden, laden zonder doc? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, bedoel natuurlijk laden zonder een dock Ik heb een iphone headset gevonden op de parkeerplaats bij mijn werk. Nadat niemand zich gemeld heeft wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-09, 18:17
Loekieloek Loekieloek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard Headset gevonden, laden zonder doc?

Hallo,

bedoel natuurlijk laden zonder een dock

Ik heb een iphone headset gevonden op de parkeerplaats bij mijn werk.
Nadat niemand zich gemeld heeft wil ik eens kijken of ik er zelf nog wat aan heb. Ben alleen bang dat er een auto overheen gereden heeft aangezien er een klein deukje in de set zit.
Wil dus voor ik een orginele kabel koop (in nederland 35!euro) en in hongkong is ie uitverkocht, eerst even testen of ie nog wel werkt.

Mijn opties?

Langs de apple store en vragen of ze hem daar even willen testen?

Kan ik niet zelf 5 volt op die headset aansluiten dmv een niet helemaal orginele laad interface? Alleen op welke van de vier mogelijke pooltjes aan de onderkant moet ik ik plus en min zetten of werkt dat niet zo?

Hier een schematje voor het idee van de headset:
http://mybusinessvoip.com/wp-content...othheadset.jpg

Hij is nu nl helemaal leeg of kapot waardoor ie geen sjoege geeft.

Laatst gewijzigd door Loekieloek; 10-09-09 om 18:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sync zonder op te laden dthiemann iTunes 5 10-04-10 09:27
iPhone AppStore via Wi-Fi blijft laden zonder resultaat toontje Wi-Fi 0 05-04-10 15:26
Word doc opslaan en in doc zoeken naar woorden Keizer1 iPhone Apps 4 20-02-10 19:33
BT headset Noki BH 102 wordt niet gevonden Breuf iPhone algemeen 0 06-09-09 16:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.