//

Externe Batterij; ervaringen met én zonder solar

Externe Batterij; ervaringen met én zonder solar discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een goede externe batterij voor mijn iPhone 3G. Het blijft echter lastig om met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-09, 13:05
javde javde is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard Externe Batterij; ervaringen met én zonder solar

Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een goede externe batterij voor mijn iPhone 3G.
Het blijft echter lastig om met de summiere ervaringen van derden te bepalen hoeveel geld ik uit moet geven om de prijs/ kwaliteitsverhouding goed te laten zijn (zo vind ik de Mophie 3G Juice Pack Air aan de prijzige kant voor de hoeveelheid amperage en hoeft het ook geen case te zijn, maar dat laatste is persoonlijk).

Daarnaast zie je ook steeds meer aanbod van externe batterijen met solarfunctie (zonnecellen); iets wat mij ook aantrekt.


Een aantal vragen op basis van jullie ervaringen:
  • Is goed-, ook echt duurkoop? (zoals de batterijen van ongeveer € 12,50, excl verzendkosten, via Marktplaats)
  • Om een iPhone volledig op te laden (dus niet tot bv tot 50-70%), hoeveel mAh is dan noodzakelijk?
  • Hoe is de ervaring bij jullie met de solarcellen van verschillende merken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-09, 15:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door javde Bekijk bericht
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een goede externe batterij voor mijn iPhone 3G.
Het blijft echter lastig om met de summiere ervaringen van derden te bepalen hoeveel geld ik uit moet geven om de prijs/ kwaliteitsverhouding goed te laten zijn (zo vind ik de Mophie 3G Juice Pack Air aan de prijzige kant voor de hoeveelheid amperage en hoeft het ook geen case te zijn, maar dat laatste is persoonlijk).

Daarnaast zie je ook steeds meer aanbod van externe batterijen met solarfunctie (zonnecellen); iets wat mij ook aantrekt.




Een aantal vragen op basis van jullie ervaringen:
  • Is goed-, ook echt duurkoop? (zoals de batterijen van ongeveer € 12,50, excl verzendkosten, via Marktplaats)
  • Om een iPhone volledig op te laden (dus niet tot bv tot 50-70%), hoeveel mAh is dan noodzakelijk?
  • Hoe is de ervaring bij jullie met de solarcellen van verschillende merken?
Ik heb deze besteld;3G Juice voor iPhone en iPod > Batterijen voor je Apple iPhone 3Gs / 3G / 1G kopen > iPhoneCentre.nl - alles voor de iPhone

Ik kan er uiteraard nog geen review overgeven maar deze zou goed moeten werken op zowel de 3g als 3gs.
Is niet te duur ook en gaat denk ik ietsje langer mee dan de iphone batterij zelf.
Als je natuurlijk een echte heel zware wil hebben dan zit je het beste met deze maar is dan wel apart te bevestigen en is iets minder handig vind ik;3G Juice Major Mojo voor iPhone > Batterijen voor je Apple iPhone 3Gs / 3G / 1G kopen > iPhoneCentre.nl - alles voor de iPhone

Ik was ook eerst van plan om deze te kopen maar had zoiets van;volgend jaar komt er een nieuwe iphone uit en wat dan?Wat als deze dure batterij er dan niet op werkt op de nieuwe iphone?Ik koop altijd de nieuwste iphone van dag 1 al dusja.Dus heb ik geen risico genomen en een goedkopere batterij gekocht die voor mij lang genoeg dan meegaat.
Het voordeel is ook van de batterij die ik heb besteld en dat zie je op het clipje deze gewoon kan bevestigen aan je iphone en je er zo mee kan rondlopen.

Die batterijen op zonne energie zeggen mij nog niet veel omdat er hier in belgie maar weinig zon te bespeuren valt + ik meer binnen zit dan dan buiten.


Ik kocht mij vorige week een externe battrij in de makro en riskeerde het mij om deze mee te brengen maar helaas werkte deze batterij alleen maar voor de 2g en 3g en niet de 3gs=voor niks gekocht dus.
Er zitten ook zo pinnekes bij voor andere toestellen,zowel nieuwe als oude nokia's kan ik er ook mee opladen.
  #3  
Oud 17-09-09, 21:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

3G Juice voor iPhone en iPod > Batterijen voor je Apple iPhone 3Gs / 3G / 1G kopen > iPhoneCentre.be - alles voor de iPhone

Vandaag de batterij ontvangen,opgeladen en op de iphone aangesloten,knopke op aan gezet en yep,het werkt,heel makkelijk allemaal.
Nu eens zien hoelang ong deze batterij het gaat trekken als ik games speel en surf.
  #4  
Oud 26-09-09, 23:23
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

De Juice Pack Air is inderdaad erg aan de prijzige kant. Maar heb toch maar besloten om eentje aan te schaffen. Heb vandaag besteld en als het goed is maandag binnen. Ik ben benieuwd of het de 74,99 euro waard is!!

Mophie Juice Pack Air, Mophie juice pack, Mophie, iPhone cases, iPhone...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op zoek naar bepaalde externe batterij (met zuignapjes...) sheppy iPhone accessoires en onderdelen 0 10-12-09 22:34
Externe batterij Woutair iPhone accessoires en onderdelen 7 31-10-09 11:35
externe batterij verhagen iPhone accessoires en onderdelen 0 03-10-09 15:47
Ervaringen met deze iPhone batterij? bruut iPhone accessoires en onderdelen 4 21-04-09 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.