//

Ipod oordopjes

Ipod oordopjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatst heb ik bij de mediamarkt de nieuwe ipod oordopjes gekocht. Ook al weet ik dat bij de handleiding staat dat hij enkel geschikt is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-09, 21:17
SweexNL's schermafbeelding
SweexNL SweexNL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ulft / Doetinchem
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar SweexNL
Standaard Ipod oordopjes

Laatst heb ik bij de mediamarkt de nieuwe ipod oordopjes gekocht. Ook al weet ik dat bij de handleiding staat dat hij enkel geschikt is voor de Ipod & Ipod touch gebruik ik hem toch op mijn Iphone ( 2g US ).

Enkel de plus en de min willen niet werken , alleen als ik op het midden druk van de remote gaat hij op pauze. Is er manier om dit toch in te stellen voor een iphone of is het verloren hoop?

Picture this!

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-09, 19:17
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Nee, dit werkt niet. Ik heb deze oordopjes ook, en ik gebruik ze alleen met de iPod. Er is tot nu toe geen mogelijkheid met de 2G en 3G. met de 3GS zou het wel moeten werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oordopjes iRolf iPhone algemeen 0 08-02-11 21:44
Philips SHE4505 / Ipod <-> Iphone oordopjes? Arne3GS iPhone accessoires en onderdelen 2 08-09-10 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.