//

3G ondersteund AV kabel niet

3G ondersteund AV kabel niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik momenteel op vakantie ben in Mexico  en van de gelegenheid gebruik wou maken om "goedkoop" iPhone accessoires aan te kopen heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-09, 05:34
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard 3G ondersteund AV kabel niet

Aangezien ik momenteel op vakantie ben in Mexico  en van de gelegenheid gebruik wou maken om "goedkoop" iPhone accessoires aan te kopen heb ik me vandaag een AV kabel aangekocht in Sears. Eens aangekomen op ons verblijf heb ik de kabel netjes aangesloten op de AV tulpaansluitingen van de TV, de USB op de lader en de iPhone op NTSC ingesteld.
Nu krijg ik het bericht dat de iPhone dit accessoire niet ondersteund en het enige dat het wel doet is geluid via de TV en het opladen van de iPhone.

Volgens Apple moet de AV kabel het doen op een iPhone 3G, dat staat duidelijk vermeld in volgende link.

iPod and iPhone: TV out support

Iemand enig idee waarom deze functie met FW 3.0.1 het niet doet? Wel belachelijk dat een duur apparaat als de iPhone dit niet ondersteund en een "goedkope" iPod wel... 
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-09, 09:03
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Aangezien ik momenteel op vakantie ben in Mexico  en van de gelegenheid gebruik wou maken om "goedkoop" iPhone accessoires aan te kopen heb ik me vandaag een AV kabel aangekocht in Sears. Eens aangekomen op ons verblijf heb ik de kabel netjes aangesloten op de AV tulpaansluitingen van de TV, de USB op de lader en de iPhone op NTSC ingesteld.
Nu krijg ik het bericht dat de iPhone dit accessoire niet ondersteund en het enige dat het wel doet is geluid via de TV en het opladen van de iPhone.

Volgens Apple moet de AV kabel het doen op een iPhone 3G, dat staat duidelijk vermeld in volgende link.

iPod and iPhone: TV out support

Iemand enig idee waarom deze functie met FW 3.0.1 het niet doet? Wel belachelijk dat een duur apparaat als de iPhone dit niet ondersteund en een "goedkope" iPod wel... 
niet elke kabel kan met elke firmware overweg. ik zou dus even teruggaan naar sears. ik had in het verleden een kabeltje die het prima deed met firmware 2.2, maar sinds 3.0 niets meer deed. heb ik maar weer een andere kabel gekocht die het weer prima doet
  #3  
Oud 18-09-09, 09:38
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

In Canada had ik zelfde probleem, ook netjes NTSC aangezet. Maar werkte pas na uit en aan doen van iPhone, misschien voor jou een oplossing?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Aangezien ik momenteel op vakantie ben in Mexico  en van de gelegenheid gebruik wou maken om "goedkoop" iPhone accessoires aan te kopen heb ik me vandaag een AV kabel aangekocht in Sears. Eens aangekomen op ons verblijf heb ik de kabel netjes aangesloten op de AV tulpaansluitingen van de TV, de USB op de lader en de iPhone op NTSC ingesteld.
Nu krijg ik het bericht dat de iPhone dit accessoire niet ondersteund en het enige dat het wel doet is geluid via de TV en het opladen van de iPhone.

Volgens Apple moet de AV kabel het doen op een iPhone 3G, dat staat duidelijk vermeld in volgende link.

iPod and iPhone: TV out support

Iemand enig idee waarom deze functie met FW 3.0.1 het niet doet? Wel belachelijk dat een duur apparaat als de iPhone dit niet ondersteund en een "goedkope" iPod wel... 
  #4  
Oud 18-09-09, 14:16
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik kan moeilijk geloven dat er meerdere versies van de av kabel bestaan en dat elke FW versie een andere kabel vereist, dat zou pure afzetterij zijn.

Ik ga het eens proberen met de iPhone uit en aan te zetten.
Alvast bedankt voor de reacties.
  #5  
Oud 18-09-09, 14:28
Guest-20230818000136
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet waar je het over hebt. Ik had laatst een AV-kabel van een vriendin van me gebruikt voor foto's en die deed het perfect op de 3.0.1. Misschien ligt het aan de app die je ermee wil gebruiken?
  #6  
Oud 18-09-09, 17:48
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkieman Bekijk bericht
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik had laatst een AV-kabel van een vriendin van me gebruikt voor foto's en die deed het perfect op de 3.0.1. Misschien ligt het aan de app die je ermee wil gebruiken?
Ik neem aan dat de AV kabel vooral gebruikt dient te worden om video podcasts en/of films weer te geven op TV. Dat het niet bedoeld is om games of internet op TV te tonen lijkt me voor de hand liggend.
  #7  
Oud 18-09-09, 18:44
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik ben er eens mee aan het proberen geweest en ik ben er in geslaagd om enkele keren beeld door te krijgen op TV, maar 10 seconden later krijg ik weer het bericht dat het accessoire niet ondersteund wordt.
  #8  
Oud 18-09-09, 21:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik ben er eens mee aan het proberen geweest en ik ben er in geslaagd om enkele keren beeld door te krijgen op TV, maar 10 seconden later krijg ik weer het bericht dat het accessoire niet ondersteund wordt.
Dit komt er op als je oftewel de stekker niet goed hebt ingestoken en dus dan eens goed moet herinsteken of dat het werkelijk niet compatibel is.

Ik heb dat tege gekomen met een externe batterij voor mijn iphone;deze werkt alleen maar op de 2/3 g en niet de 3gs,44euro voor noppes betaald.Nu eentje besteld en wel oke.

Ik denk dus niet je de juiste kabel hebt voor hetgeen je wil of zoals hier gezegd zijnde het maar enkele zaken doorstuurd.
  #9  
Oud 18-09-09, 22:07
Guest-20230818000136
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet hoor, maar zouden die accesoires niet overal compatible mee moeten zijn?

Verder heb ik het ding gebruikt om foto's te laten zien. Misschien heeft het te maken met een andere app.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belkin audio video kabel word niet ondersteund..... conner iPad algemeen 1 13-01-11 13:26
iPhone 3G: Sim kaart niet ondersteund BertenFocus Unlock 0 30-11-10 18:59
apple.com/fr simkaart niet ondersteund yocko Koopinformatie Nederland 51 20-08-10 22:09
sim word niet ondersteund DonCastellano Archief 1 02-07-09 23:29
simkaart word niet ondersteund amdis Archief 1 14-06-09 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.